Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän sama tauti meikäläisellä. Toivottavasti se liian korkea, kuten aiemmat TiikeritPakko myöntää , että mitä enemmän sitä katselee ja siitä lukee sen enemmän alkaa vaihto kiinnostaa ! Mitenhän käy messuilla kun kolme päivää sitä työkseen tuijottaa , jokohan sen jälkeen Daytona lähtee .
Käväisin eilen paikallisen trumppa-myyjän puheilla... On toi uus tikru kyllä luonnossa huppuhieno!Todella hienolta näyttää kuvissa ja luonnossakin. Messuilla kuolasin tosissani.
Todellinen unelmapyörä olis meikäläiselle, tosin selvästi ulkona hintaluokasta. Jospa sitten kun lotossa napsahtaa...
Otin kylmätyypit sekä vanhasta että uudesta tiikeristä, ja sen uuden ajoasento on selvästi parempi. Ei ole ihan yhtä korkea, ja jalkatapitkin on suht sopivalla korkeudella. Stonga oli onneksi pikkasen edessä, ettei ihan pystyssä ajeta. Eli siis helpommin varmaan pärjää tuon uuden tiikerin kanssa. Hiukka leveältä se ajoasento tuntui noin ensalkuun, mutta silti vahva hinku koeajoon jäi.Vähän sama tauti meikäläisellä. Toivottavasti se liian korkea, kuten aiemmat TiikeritPakko myöntää , että mitä enemmän sitä katselee ja siitä lukee sen enemmän alkaa vaihto kiinnostaa ! Mitenhän käy messuilla kun kolme päivää sitä työkseen tuijottaa , jokohan sen jälkeen Daytona lähtee .![]()
Eiköhän pian tuo "koeajokausi" ala noissa alan liikkeissä niin ei muutakuin koittamaan. Kaverilla on vanhan mallin Tikru jota olen saanut ajaa. Ainakin tuo vanha malli tuntuu itselle hieman liian korkealta. Saa nähdä kuinka tuo uusi malli sopii.Nii,onkohan jollakin jo oikein omakohtaista kokemusta kys.moposta?Täytyy sanoa,että se on kyllä nätin näköinen peli.Ylivoimaisesti sutjakkaimman näköinen tämän tyylin pyöristä,nykyaikaisin sanoisin..Heittäkää nyt jotain kommenttia vaikka koeajosta tai jos jo omistat Tiikerin niin vielä parempi.Onko kellään vertailupohjaa vanha vs uusi Tikru?
Nii,onkohan jollakin jo oikein omakohtaista kokemusta kys.moposta? Heittäkää nyt jotain kommenttia vaikka koeajosta tai jos jo omistat Tiikerin niin vielä parempi.
Taas tuli lisää kilometrejä... kohta menee yli ekan huollon km raja eli 800km. Sen kun saa tehtyä niin seuraava huolto on vasta 10.000km. Edelliseen pyörään eli 1997 thunderbirdiin verrattuna Tiger on kuin juna. Halkeamat tiessä tai niiden paikkaukset eivät vie pyörää vaan voi huoletta keskittyä linjan valintaan oman kaistan puitteissa. Aika pitkäjoustoinenhan tuo tuntuu olevan, mutta tehdassäädöissä jo jämäkkä tällaiselle 93kg painavalle kaverille. Jousituksessa säätöjä joka suuntaan enkä ole vielä niitä lähtenyt kokeilemaan. Ajoasento on tilava ja kuin minulle tehty (183cm). Alkuperäiskate/pleksi myös tämän mittaiselle ok. Ja tuosta triple 1050 koneesta sitten riittäisikin tarinaa novellikokoelmaksi asti... tai ehkä siitä selviää sillä että sanoo "toimii".Hyvä,hyvä!Onneksi olkoon uudesta moposta.Jahka saat virneen laskettua siedettävälle tasolle ja mielihyvähormoonit lakkaavat hitusen jylläämästä,niin laita vähän juttua uutukaisen ajokokemuksista.Routaheittojen ja savisilmien aikaa kun tässä vielä tovi eletään,niin se puoli kiinnostaa ja tietty maantieajelu ohituksineen ja repivine kevättuulineen.Kyllä,täytyy itse mennä koeajolle,jahka tässä kelit vähän paranee.Lähin Trumppa puoti vaan aikas pitkällä..Muuten,minkä kokoisille kavereille ajattelisit Tikrun käyvän noin ajoasennon puolesta?Ihan kuvien perusteella vaikuttaa melko tilavalta??
Niinno, vanha tiikeri kun oli tehty kolkkien koluamiseen ja sorateille ja tämä uusi ilmeisesti kilpailijaksi CBF:lle sun muille, niin pakostahan sitä eroa syntyy. Allekirjoittaneen mielestä tosin aivan väärään suuntaan.Otin kylmätyypit sekä vanhasta että uudesta tiikeristä, ja sen uuden ajoasento on selvästi parempi. Ei ole ihan yhtä korkea, ja jalkatapitkin on suht sopivalla korkeudella. Stonga oli onneksi pikkasen edessä, ettei ihan pystyssä ajeta. Eli siis helpommin varmaan pärjää tuon uuden tiikerin kanssa. Hiukka leveältä se ajoasento tuntui noin ensalkuun, mutta silti vahva hinku koeajoon jäi.Vähän sama tauti meikäläisellä. Toivottavasti se liian korkea, kuten aiemmat TiikeritPakko myöntää , että mitä enemmän sitä katselee ja siitä lukee sen enemmän alkaa vaihto kiinnostaa ! Mitenhän käy messuilla kun kolme päivää sitä työkseen tuijottaa , jokohan sen jälkeen Daytona lähtee .![]()
Vakiopönttö on tuolla autotallin hyllyssä....Onko sulla vakiopönttö käytössä vai vaihdoitko heti sen Trumpan tarvikepöntön jonka avulla lupaavat heti 10 heppaa lisää![]()
Hieno pyörä varmasti, mutta olisivat nyt samalla vaihtaneet vaikka mallinimeä tai jotain.