Karsta
New member
Sinä aikana sä kerkiät ajaa enemmän kuin keskiverto motoristi koko kesänäLoppuu kesä vaan kesken, mut onneks tässä on nyt sitten 6 viikkoa pelkkää lomaa & aikaa tutustua uuteen silmäterään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinä aikana sä kerkiät ajaa enemmän kuin keskiverto motoristi koko kesänäLoppuu kesä vaan kesken, mut onneks tässä on nyt sitten 6 viikkoa pelkkää lomaa & aikaa tutustua uuteen silmäterään.
Tuo sama fiilis valtasi minut,mutta totuus on toisenlainen- Ajo asento on mukava.
- Ajoviima ei haittaa, kovassa vauhdissa pieni etukeno päälle ja sitähän ikäänkuin sukeltaa ilmavirtaan... Tämä on meikäläisen eka naku, ja yllättävän hyvä noin on matkustaa. Paljon mielummin noin, kuin esim. pahoin pyörteilevällä katteella...
Arai repi päätä irti aivan perkeleellisesti,kun vauhti oli 140-180km/h ja väitän vieläkin,että siinä vauhdissa nakupyörällä ei Roof toimi sen kummemmin kuin AraiKokeileppa "roskakuski" erilaisia kypäriä samassa pyörässä. Jumalaton ero voi sieltäkin löytyä!
Nuo vauhdit alkavat olemaan kyllä aika myrkkyä mille vaan kattettomalle pyörälle, ainakin jos meinaa vähänkään pidempään mennä. Muoviluodeille nuo taas alkavat vasta sopia... Kumpi on isompi paha, on sitten jokaisen oma asia. Mulle molemmat, kiitos.Arai repi päätä irti aivan perkeleellisesti,kun vauhti oli 140-180km/h ja väitän vieläkin,että siinä vauhdissa nakupyörällä ei Roof toimi sen kummemmin kuin AraiKokeileppa "roskakuski" erilaisia kypäriä samassa pyörässä. Jumalaton ero voi sieltäkin löytyä!![]()
Pieni tuuliohjain on ainoa lääke![]()
Alussa ajattelin ja minusta tuntui,että tuuli kohtelee kuskia todella hellästi,mutta väärässä olin![]()
Juu, eikä oikeen olis muutenkaan tuo omatunto antanu periksi tähän mitään laukkusarjoja tai muita tavaratelineitä hankkia. Siksipä tässä olenkin niin hemmetin tyytyväinen, että löytyi pienellä miettimisellä noinki simppeli ratkasu...Tuohon voi olla vaikea muunlaista laittaa. Vanhassa Maxissa kaytin pehmeita laukkuja ja magnet tankkilaukkua, ei taida sopia uuteen.
Kilvesta paatellen pyorasi on rekisteroity Andromedan tahtisumuun...![]()
Totta turiset,kun V-MAX on jotain ennenkokematonta aivan samoin,kuin Rocket oli muutamavuosi sittenNo ei sentäs... mutta tokihan sitä pitää pyörä tehdä ittensä näköseksi (lue pilata) pikkuhiljaa, niinku kaikki raaserit tähänkin asti!
Yhtään ei tosiaan helpota ku selailee noita V-Max foorumeita, onneks tässä on pitkä talvi edessä kohtpuoliin![]()
Kyllä uus Bike luettu on, ja jälleen oli V-MAX täysin väärässä porukassa testattavana... BMWK1300R ja B-King?!? What the hell, mää vaan ihmettelen suuresti miten Maxi tuohon joukkoon mukamas sopii? Ei se ole sporttipyörä millään tasolla... Kyllä mua vähän jopa nolottaa tuollasten testien puolesta.
Sit toisaalta vaikee on Maxia laittaa V-Rodien taikka näitten muitten isojen powercustomeidenkaan sarjaan. Se nyt vaan on omanlaisensa muskelipyörä, jolle ei tällä planeetalla ole verrokkia kukaan vielä tehnyt.![]()
Juu, sen verran siinä Biken testissä oli tajuttu... että totesivat sentään näin:Yamaha on luonut V-MAXin myötä aivan oman luokan pyörämaailmaan ja vain ajamalla voi sen todeta![]()
Väärin. Taitaa peräti olla oikein metrihinta.Sutimisesta ei sakoteta, mutta keulimisesta kyllä.
Juuri näin! Muistaakseni lakusta 50€ metri. Korjatkaa kun olen väärässä.Väärin. Taitaa peräti olla oikein metrihinta.Sutimisesta ei sakoteta, mutta keulimisesta kyllä.
Tä, ihan oikeesti vai?Juuri näin! Muistaakseni lakusta 50€ metri. Korjatkaa kun olen väärässä.Väärin. Taitaa peräti olla oikein metrihinta.Sutimisesta ei sakoteta, mutta keulimisesta kyllä.
Oho! Lonkalta heitin oman kommenttini, joten on varaa antaa periksi jos joku tietää paremmin.Juuri näin! Muistaakseni lakusta 50€ metri. Korjatkaa kun olen väärässä.Väärin. Taitaa peräti olla oikein metrihinta.Sutimisesta ei sakoteta, mutta keulimisesta kyllä.
Ei nyt sentään, siinä on vaan oikeasti voimaa...Taitaakin olla siinä V-maxissa se on/off-kaasu, josta jotain muita syytetään.![]()