V-Max vaihtui Multistradaan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Yamaha1

New member
Eilein yllätin ittenikin... Nimittäin onhan toi uusi Multistrada kummitellu mielessä jo julkaisustaan lähtien, mutten mä näin pikaisesti siihen uskonu vaihtavani.

Iltapäivällä tuli vain sellanen olo, että no käydääs nyt kattomassa millanen laite se on... Ja sinne muuten sitten sai vaivalla tuunattu uuskoppanen V-Max jäädä liikkeeseen ja Multistradalla ajeltiin tyytyväisenä takaisin himaan. WAAAATTT?!?

Ei hemmetti sentään! Onhan se aivan tautisen ruma, ja samalla aivan tautisen mukava laitos... Voisin väittää, että näille Suomen teille aivan omiaan!

Nyt voisinki heti kysellä teiltä arvon Ducatistit, että mikäs on tällä merkillä se "ykkösfoorumi" josta tietoa saa ammentaa?

Nyt täytynee painella baanalle tästä nauttimaan... MAHTAVA PELI!
062802moto_prv.gif

Aika tunteella mennään kun ilman isompia miettimisiä tollasia hankitaan...
biggrin.gif

Mun mielestä se on kyllä härskin näkönen laite, mitä nyt muutaman kerran liikenteessä tollasen nähnyt.

Noinhan pyöriä juuri pitää ostaakin. Tunnin taikka viiden koeajo ei kuitenkaan kerro oikeastaan muuta kuin satulan korkeuden.

Varmaan tosiaan tuo ducati.ms on paras paikka mikäli englanti taipuu.
Hyvän pyörän hommasit, onhan toi ihan kipeä laite suorituskyvyltään, testattu on!
smile_org.gif
. Ajaa varmaan pidempää matkaa mielellään.
Ulkonäkö nyt on mitä on, mutta on niitä rumempiakin nähty.

Toissa viikolla testattu ja tiedän tuon fiiliksen !
inlove.gif

Siinähän on tosiaan 4- pyörää samassa !
-Urban
-Touring
-Street
-Enduro

ESA oli upea ja sanos vielä otitkos S-mallin (Öhlins alustalla)
bowdown.gif

Hih hih
wink.gif

Toki sulle olis varmaan Diavel passannut paremmin V-Maxin tilalle
biggrin.gif

Mutta joo, Ducatismi on kuulemma sairaus, koen jonkinlaisia oireita jo.

Kilkkeitä tuohon saa paljon, tosin hieman tyyriin oloisia.

Onnea vaan uudelle!

Ducati Club Finland pisti hiljattain oman fooruminsa kiinni aktiivisen kirjoittelun puutteessa. Paras suomalainenDucati foorumi lienee tällähetkellä tämä missä juuri ollaan.

Kiitoksia!
tounge.gif

Ihan on karvalakkimalli tämä meikäläisen. No tulihan siihen laukut, helevetin hyvä GPS ja Termignonin lyhyt pönttö mukaan... Vähä liian suolanen se Öhlinssin setti, varsinki meikäläisen olemattomilla ajotaidoilla!

Ducatiltahan tuo ei kuulosta, mutta jospa se katti sieltä heivattais talven aikana hyllylle ni sitten!
tounge.gif

Juur kävin tossa mutkia heittämässä, ja ompa se nyt mannaa Maxin jälkeen sekin homma. Pikkasen vaan pelottelee ku se etunen on kampeemassa sieltä syliin joka hemmetin aukasulla. Tässä kerkes jo tottua Maximuksella siihen, että keulimista ei tarvinnu juuri miettiä!
tounge.gif

Pyörän ja naisen ulkonäöllä on sellainen yhteinen piirre,että täydessä
vauhdissa sillä ei ole juuri mitään väliä.

Onnea! Minkäs värisen otit? Meikäläisen punainen liikkuu kans Turussa... Ja kyllähän se ainakin koko Termillä ihan Ducatilta kuulostaa!

Niin ja hyvä foorumi löytyy myös osoitteesta ducatisti.co.uk

No punaisena joutu ottamaan, eikös ne muun väriset Duccet ole jotain maanantaikopioita...? Siinä uskossa mä olen nuoruuteni & "aikuisuuteni" viettäny.
tounge.gif

biggrin.gif
teit siis ratkaisevan siirron...
biggrin.gif

mä olen kans yrittäny samaa mut ei anna pää periks vaihtaa , kun jyväskylän pönttö pyytää väliä ihan sikana...
thumbs-up.gif

messuilla istuskelin ja haaveilin ,kun oli kylmiltään aivan saakelin hyvänoloinen asento, ja kaverin gessun perässä kun maxilla nylppää tulemaan niin välillä kadehtii enskan jousitusta hiukan huonompipintaisilla pätkillä
bowdown.gif

Ens viikolla värkkäillään Ducatisteille foorumi paikoilleen.

Osoite tulee olemaan ducatibikes.fi ja takaan että punaista ja valkoista löytyy.

tounge.gif
biggrin.gif

Edit: Tässä vähän hahmotelmaa:
5730976590_91ee4e38ca_z.jpg

Minusta MTS:ssä parasta on juuri ne S-mallin Öhlinsit, mutta täytyy tunnustaa etten ole perusmallia kokeillut. Koko Termillä + ECU:lla lähtee se nykiminen pois, mutta en tiedä onko nykiminen jäljellä uudessa softassa.

Onnea nyt tätäkin kautta
smile_org.gif
 Monipuolinen ja ennenkaikkea hauska peli.

Muistan toki kun istuttiin kymmenen vuotta sitten saunan lauteilla ja vannottiin kovaan ääneen et KOSKAA ei ducatia tuu ja vannottiin Hondien ja Yamahoiden nimeen .... näin ne ajat muuttuu  
tounge.gif

Back