Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tasaisen suhiseva, itse pääsen vstromin sporttipleksillä suutinpiirtein samaan. Onko ne ladonovipleksit muuten oikeasti hyviä, ts ei revi mutta saa ajella vaikka visiiri auki? Ulkonäön jo tiedänkin...Tuossa joku jo totesi, että kaikkein hiljasinta kypärän sisällä on, kun nousee seisomaan. Eli virtaus tulee vapaasti kypärään. Itse olen ajanut vain katteellisilla pyörillä. Millanen äänimaailma löytyy potan sisältä ajaessa naku pyörillä? Onko olo sama kuin V-strommilla päästelee metsäautoteitä seisaaltaan?
Se iso pleksi tekee skootterin näköiseksi, mutta suojaa hyvin tuulelta ja vaikka kaatosateelta!Tasaisen suhiseva, itse pääsen vstromin sporttipleksillä suutinpiirtein samaan. Onko ne ladonovipleksit muuten oikeasti hyviä, ts ei revi mutta saa ajella vaikka visiiri auki? Ulkonäön jo tiedänkin...Tuossa joku jo totesi, että kaikkein hiljasinta kypärän sisällä on, kun nousee seisomaan. Eli virtaus tulee vapaasti kypärään. Itse olen ajanut vain katteellisilla pyörillä. Millanen äänimaailma löytyy potan sisältä ajaessa naku pyörillä? Onko olo sama kuin V-strommilla päästelee metsäautoteitä seisaaltaan?
Taivahan tosi, outoja iäniä kuuluupi!Mull on semmoinen pitemmällä matkalla paikoillaan... pitäs vaan kehitellä pissapoika ja pyyhin!
Iso pleksi paikoillaan on ajelu kuin ajais autolla sivuikkuna auki... pikku miinus siinä isossa pleksussa on... kuulee kaikki "oudot" äänet moposta![]()
Kerro lisää....Ja jos ketä askarruttaa, vaikuttaako öljyn merkki ja laatu vaihteiden toimintaan, niin vaikuttaa. Ehkä. Selvästi enemmän vaikuttaa kytkimen oikea säätö...![]()
Mullaki on toi vanhempi Anakee, mutta kuten sanottu se on loppu.Ei ole tuota uutta 2-versiota ollut. Vanhempi Anakee ainakin kestää jopa kaksipäällä ja hurjan kuorman kanssa matka-ajoa mainiosti, n.16tkm ajeltiin setillä, aika kuumissa olosuhteissa, ja etu- ja takapää loppuivat suunnilleen samaan aikaan. Silti pitokin ihan ok, jopa sateella. Pikkuisen suositusta isompia paineita käytin (edessä 2.4, takana 3.0).
Syksyllä pukkaisi reissua, ja meinasin nuo vanhemmat Anakeet pistää taas alle, toivottavasti löytyy, jos ei enää löydy niin sitten Metzeler Tourancet. Anakee2:n kulutuskestävyydestä verrattuna vanhempaan olisi kiinnostava kuulla.
sanoi:Anakee 2 kesti kasikessussa 9 tuhatta takana ja 12 tuhatta edessä.
Pakollisten modien (pleksi, tanko, glpro, putket, renkaat) jälkeen vielä paljon parempi kuin uusiItellä vuosi sitten hommattu 1000Strom vm:07, jonka osti ajamattomana. Nyt ajettu 10500km. Just tein 4800km Euroopan keikan. Kytkinsylinteri levisi paluumatkalla,mutta nestettä lisäämällä takaisin suunnitelman mukaan Suomeen missä meni takuukorjauksena.
Pyörä aivan vakio, toki olen ajatellut vaihtaa hiukan paremmin muotoiltuu tuuliohjaimeen kun toi potta vatkaaaikas lujaa kovemmassa vauhdissa. Johtunee osittai mun pituudesta(197cm).![]()
Pyöränä olen pitänyt aivan kybällä ja en täll äetkellä kyllä osaa edes toivoa toista.![]()
Virta päälle avaimesta, tappokatkaisin run -asentoon ja sitten painat sen vasemmanpuolimmaisen mittaristonapin pohjaan (sel) ja kun vasemmanpoleinen (sel) on pohjassa painat myös oikeanpuoleisen pohjaan (adj) ja pidät ne muutaman sekunnin. Kun minuutit vilkkuvat saat ne kohdalleen sillä oikeanpuolimmaisella (adj) nappulalla ja tunteihin saat vaihdettua vasemmanpuoleisella (sel) napilla.Kertokaa ny s:tana, kuinka tuo strommin kello saadaan oikeaan aikaan. Tuo käsikirjan ohje ei ainakaan pelitä millään lailla. Ei rupea kello vilkkumaan eikä muutakaan![]()
KIITOS !!!!!!Virta päälle avaimesta, tappokatkaisin run -asentoon ja sitten painat sen vasemmanpuolimmaisen mittaristonapin pohjaan (sel) ja kun vasemmanpoleinen (sel) on pohjassa painat myös oikeanpuoleisen pohjaan (adj) ja pidät ne muutaman sekunnin. Kun minuutit vilkkuvat saat ne kohdalleen sillä oikeanpuolimmaisella (adj) nappulalla ja tunteihin saat vaihdettua vasemmanpuoleisella (sel) napilla.Kertokaa ny s:tana, kuinka tuo strommin kello saadaan oikeaan aikaan. Tuo käsikirjan ohje ei ainakaan pelitä millään lailla. Ei rupea kello vilkkumaan eikä muutakaan![]()
Kun kello kohdallaan paina sitä vasemmanpuoleista sel -nappia niin homma on bueno. Näin ainakin dl1000:ssa. Just jopa kävin tallissa kokeilemassa![]()
Joo ja vaihteen pitää olla muistaakseni vapaalla