Eikös tämä ole kolmepyöräinen, missä polkimet? Tai sitten tämä on sellainen kasarimönkkäri... "Poistakaa autosta toinen eturengas, jos tuollaisen haluatte." HeheTalvisarja Stromiin?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tämä ole kolmepyöräinen, missä polkimet? Tai sitten tämä on sellainen kasarimönkkäri... "Poistakaa autosta toinen eturengas, jos tuollaisen haluatte." HeheTalvisarja Stromiin?
![]()
Aikoinaan laitoin sen samaisen virroituksen valoreleeltä, joka sijaitsee penkin alla.TomTom:lle virtajohto pitäisi asentaa. Ajattelin laittaa releen kautta virtaa menee vain kun virrat on päällä. Mutta mistä herätävirta olisi helpoin ottaa? Kovin hyvin on johdot kääritty... Lähteekö takavalon lasi irti? En tohtinut vääntää...Vai laitanko suoraan akulta?
Öljyt ja suodatin 6tkm välein, venttiilien tarkastus 24tkm kohdalla. Minulla maksoi viime kesänä 24 tkm huolto muistaakseni 340€. Riippuu tietysti tuntihinnasa tuo...Penkin madaltamisesta ei ole kokemusta, minulla on tonnisen penkki.Mulla on edelleen pyörän etsintä kesken ja vertailussa pyörivät nyt BMW 65 GS (twin), Yammu TDM 900, Kawasaki Versys ja uutena ihmettelyn kohteena 650 V-Strom.
V-Stromista olisi Teille alan miehille pari kysymystä.
- Onko kukaan madaltanut istuinkorkeutta? 84 cm on tällaiselle pers`jalkaiselle liian korkea.
Noista huolloista olikin jo keskustelua, mutta kyselen vielä lisää.
-Onko 650V-Strommissa pikkuhuollon (öljyt+suodatin) huoltoväli 6 tkm vai 12 tkm?
- Isohuolto lienee keskustelussa mainitty 12 tkm, jossa vaihdetaan tulpat, öljyt, öljy- ja ilmansuodattimet ja kiristetään ruuvit ja mutterit. Onko venttiilien säätövaäli 12 tkm vai 24 tkm?
Onko tietoa, mitä nuo huollot maksavat?
Kiitos jo etukäteen.
Täällä mittaa 168cm ja vakio istuinkorkeudella oon ite pärjänny vaikka vain varpaat yltää maahan ajokamat päällä. Ei ole ollut ongelmaa ku vähän kahtelee mihin parkkaa.- Onko kukaan madaltanut istuinkorkeutta? 84 cm on tällaiselle pers`jalkaiselle liian korkea.
Suomessa suositellaan vaihtamaan öljyt+suodatin joka huollossa (6t välein).Vaihtoväli on 6000km ja suodatin joka toinen öljynvaihto.(Kannattaa vaihtaa
öljyjen kanssa yhtä aikaa.8 euron säästö?).
Istuinkorkeus on 82cm ja jousitus antaa jaloille lisä pituutta.