Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ison vaihteen kiihtyvyyden kyllä pitäisi olla ihan tasoissa muiden paitsi 150cc suurempikoneisten Bemareiden kanssa. Välitykset tietysti vaikuttaa myös tuossa kohti.Kiihtyvyys suurin vaihde 60-100 km/h Strom jää muista (mitattu oli 6 s.) paitsi Transalpista jälkeen. Erot ovat marginaalisia.
Jarrutusmatkassa Strom oli reilusti huonoin. Tästä miinus.
Polttoaineen keskikulutus Strommilla 6,2 l/100 eli sama kuin muissa. BMW 650GS meni 5,6 l/100 km.
ebaysta tuli aikoinaan tilattua koiranluut ja makso muistaakseni jotain 20 ekee postilootaan toimitettuna...12mm on pultti.
Englannin Ebay:stä tilasin lyhyemmät koiranluut (korottaa ~25mm) kotia toimitettuna 19,50£, niin ei kannata enää itse tehdä![]()
Samanlaiset saksassa 129,95 + rahti
Ei ollut vaikea päättää mistä tilasin...
2007 myytiin rinnan molempia malleja,mutta 2008 vain ABS malleja.Soralla ajoon vaikuttaa paljon renkaat. Nappulat alle, esim. TKC:t niin hiekkatieominaisuudet paranee. Voisiko polttoaineen kulutus laskea kun koneella on muutama kymppi rullattu? Aika moni on raportoinut alle vitosen lukemia DL650:lle..
Minä vuonna ABS tuli vakioksi, 09 vai -10? Vai onko vieläkin optio?
En tahdo tonnistakaan saada viemään yli kuutta litraa ellen sitten ajele soralla ja pikkuvaihteillaPolttoaineen keskikulutus Strommilla 6,2 l/100 eli sama kuin muissa.
Ai niin, etelään päin kuluttaa vähemmän, kun on alamäkee![]()
Kolme settiä olen nyt noita alkuperäisiä ´Deathwingejä´ kuluttanut, eikä se toden totta mikään paras rengas ole tähän pyörään (tiedä onko mihinkään muuhunkaan) ... mutta mielestäni tuota vaarallisuutta on liioiteltu. Sen kanssa on varmaan lähinnä aloittelijoita mennyt turvalleen, mutta koska netissä turvalleen meno ei ikinä voi olla oma vika, niin se on sitten vaikka renkaan vika.Mut hei, ihan tosi!!! Vaihda siihen eteen samalla uus kunnon rengas!!! Et usko, miten ajo-ominaisuudet paranee. Tulee aivan toisenlainen luotto pitoon ja kanttailusta tulee nautittavaa. Sateella toi kulunu Trailwing on suorastaan vaarallinen, vaikka siinä näyttäis olevan millejä jäljellä.
Älä nyt säästä väärässä paikassa!!![]()