Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liekkö ollut "raskaan sarjan" mittaaja?jaa vai että 5,6 sekkaa nollasta sataan...?!? Kyllä isoäitinikin varmaan kiihdyttäisi tuolla kovemmin..![]()
Kyllähän tuota on aika sivutuuliherkäksi moitittu tuolla ulukomaanvoorumeilla. Tosin esim. Africa Twinin tiedän ihan yhtälailla tuulessa vaappuvaksi. Isoissa ´enduroissahan´ on korkeutta ja sivuilla pintaa tuulen tarttua.Onkos kellään ollut ongelmia kovan sivutuulen kanssa, esim. peltoaukeilla? tänään viimeksi liikkui stromi välillä eteenpäin ja välillä sivuttainNoh, ainakin se tuntui siltä. Karmea keli ajaa, sanon minä. Olen kyllä paininut saman ongelman kanssa aiemminkin. Muilla kokemuksia?![]()
Hiljattain ostin pyörän, joten ei onneksi ole tarvinnut ottaa vielä vikakoodeista selvää.Semmoinen tuli eteen koneen lämmettyä et punainen valo alkoi palaan mittaristossa ja vikakoodi F1.
Onko kellään noista koodeista tietoa et mitä tarkottais?
Terv. Toni
Kokemusta Delvaceista V-strommissa on jo peräti neljänsadan kilometrin matkalta ja hyvin toimii.Käyttääkö kukaan v-strom omistaja pyörässään kuuluisaa
Delvac MX 15W-40 ölppää?
Joo mullaki on jo 4l telvakkia tallis odottamas. Täytyy vaihdella vapuksi uudet öljyt, niinKokemusta Delvaceista V-strommissa on jo peräti neljänsadan kilometrin matkalta ja hyvin toimii.Käyttääkö kukaan v-strom omistaja pyörässään kuuluisaa
Delvac MX 15W-40 ölppää?![]()
Uskalsin kuitenkin tuollaiset litkut koneeseen lurauttaa, kun edellisellä pyörällä ajoin jotakuinkin välin 100 000 - > 150 000 km delvaceilla ja kone toimi hienosti. Öljyn kulutus oli vielä 150tkm ajettuna varsin vähäistä ja nokka-akselitkin olivat oikein siistit.
Senverran murheita matkalle sattui, että vauhtipyörästä irtosi magneetti. Tuo on Kawan GPZ 500s:n tyyppivika, joten käytetyn öljyn vaikutusta tapahtuneeseen voi vain arvailla.
No noista delvaceista ei ole mitään kokemusta saati sitten muuta tietoa. Mutta GPZ 500 ei ainakaan ole turhan ronkeli öljyjen suhteen. Itse ajelin moisella 60 tkm ja suurimman osan ihan tavallisella Mobil I:llä. Halpaa oli ja hyvin toimi.Kokemusta Delvaceista V-strommissa on jo peräti neljänsadan kilometrin matkalta ja hyvin toimii.Käyttääkö kukaan v-strom omistaja pyörässään kuuluisaa
Delvac MX 15W-40 ölppää?![]()
Uskalsin kuitenkin tuollaiset litkut koneeseen lurauttaa, kun edellisellä pyörällä ajoin jotakuinkin välin 100 000 - > 150 000 km delvaceilla ja kone toimi hienosti. Öljyn kulutus oli vielä 150tkm ajettuna varsin vähäistä ja nokka-akselitkin olivat oikein siistit.
Senverran murheita matkalle sattui, että vauhtipyörästä irtosi magneetti. Tuo on Kawan GPZ 500s:n tyyppivika, joten käytetyn öljyn vaikutusta tapahtuneeseen voi vain arvailla.
exide merkkinen on ainakin mulla toiminut ongelmitta ja eikä siitä ole missään näkynyt negatiivisiä kommentteja.Tutulta akku finaalissa 650:sta.Mikä tohon kannattais hankkia,kun v2 mielestäni on vaativampi kun vaikkapa rivi4.
Minkälaisia kokemuksia erimerkkisistä akuista?