S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo VSRI-sivusto on oikeastaan ainoa ja kunnollinen ulkolainen. Siltä löytyy jopa ystäviä ja ystävällisiä vastauskiaEn ole suomenkielisiä löytänyt.
Ulkomaisista minun mielestä tuolta löytyy eniten ja helpoiten tietoa
V-Strom info
Tässä "Suomen kieliset sivut"Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
Onpa melkoista ählämisuomea. Ehkä noi kannattaa kuitenkin pitää englannikielisinä, niin ei katoa asiat käännösvirheisiin.Tässä "Suomen kieliset sivut"Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
Hehehe vähän kun grillin kokoamisohjeet ;-)kyllähän ton käännetyn foorumin luku on ihan ykkös huumoria näin piku olveissa![]()
![]()
![]()
Silläpä siin olikin ne " merkitOnpa melkoista ählämisuomea. Ehkä noi kannattaa kuitenkin pitää englannikielisinä, niin ei katoa asiat käännösvirheisiin.Tässä "Suomen kieliset sivut"Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
Tällä ketjulla pääsee jo hyvin alkuunSilläpä siin olikin ne " merkitOnpa melkoista ählämisuomea. Ehkä noi kannattaa kuitenkin pitää englannikielisinä, niin ei katoa asiat käännösvirheisiin.Tässä "Suomen kieliset sivut"Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
"baarit ovat liian eteen ja liian pieni minulle (olen 6ft3 mutta taitaa olla pätkä aseita), voin selvittää, mitä baareissa saada, ja haluan näyttää, että rox nousuputket, Etsin 2inches ylös ja 2inches Takaisin yhteensä, mutta missä hitossa voin ostaa enää kaapelit? Tiedän, että tarvitaan atleast jarru linjaa. uudelleenreititystä tapa auttaa"Tällä ketjulla pääsee jo hyvin alkuunSilläpä siin olikin ne " merkitOnpa melkoista ählämisuomea. Ehkä noi kannattaa kuitenkin pitää englannikielisinä, niin ei katoa asiat käännösvirheisiin.Tässä "Suomen kieliset sivut"Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
Joo o, kuraurat on aina sellaista lipsutteluaEi käynyt pahasti... vilkku rikki, kytkin kahvaan uutta muotoa ja märkä lahje... yritin ajaa keskeltä, mutta lipes sivu slidessä uraan ja yritin tukea sitten omalla kintulla, mutta sekin lipes alta..![]()
Takana 5000 km pyörinyt TKC 80 lähes keskeltä slicksi...
<-- johtusko tuosta kuvakkeen tapaisesta ajo tavasta?![]()