Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oooon siinä tottuudenkin poikainen vaikkakin vähän lymyssä.Pahimmat vaaratilanteet ovat sattuneet, kun on ajanut alinopeussuositusten mukaan. Ei ole mitään aktiviteettia ja ajatukset harhailee ihan muualla. Jos ei nukahda sarviin, niin sitten muuten ei ole valveilla, vaikka silmät olisikin auki. Nämä liian alhaiset rajoitukset ovat kyllä tappavia. Kuinkahan moni onnettomuus sattuukaan liian pienen nopeusrajoituksen aiheuttamasta nukahtamisesta.
Tohon listaan varmaan voisi lisäilläMoi Bomber ja Kaasunalle. Tän topicin aihe oli: vaaratilanteet. Ja uusienkin motoristien kanssa keskusteltavat vaaranpaikat.![]()
Mulle ovat pitkän motoristiurani ( olen yli 50-vuotias, iloinen kyykkypyöräkuski ) aikana olleet pahimmat vaaranpaikat:
- risteykset
- tiukat mutkat
- irtohiekka arvaamattomissa paikoissa
- nopeasti pysähtyvät jonot
- sivuteiltä pääteille pyrkivät ajoneuvot
- liian pehmeä alusta, jolle jalkani tai sivuseisontatuen asetan
Kertokaa vielä muitakin vaaranpaikkoja.
Tämä on vakavamielinen topic. Jonka pyrkimyksenä on herätellä.
Herätellä miettimään alkavaa kesää.
Topic, joka haluaa tätä foorumia tutkailevaa muistuttaa, että me kava10:t, Kaasunallet, Bomberit ja monet muut haluamme ensi syksynä, kun pyörät taas menevät talviteloille, muistella kivaa ajelukesää. Emme pilvenreunalta, vaan ihan täältä.![]()
Kerrankin joku myöntää miten asia on oikeesti miesten kohdalla... eikä luo kaiken maailman kauhuskenaarioita yleisellä tasolla.Minulle vaarapaikkoja on jalkakäytävillä liikkuvat
liian lyhyeet hameet![]()
ja läpinäkyvät puserot![]()
Reiska_SB![]()