• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vaasan seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ile
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
KOZEL Kahtotaa sitä vko 19 ja 20 sit lähemmi. Täsä vaihees en osaa iha vie sanoo...

Phew...
Nyt olen ollut pyörän kimpussa 10 tuntia, ja kohta pääsen ehkä ajamaankin...ainakin takaisin yöpymispaikalle
tounge.gif

Ruuvit katkeaa, rahaa meni useamman baari-illan edestä osiin ja tarvikkeisiin, mutteri on sorvattu, sähköt vedetty uusiksi, pari muuta parannusta. Joten ei olisi ehtinytkään taikka ollut varaa lähteä kaltsulle vaikka tänne olisi joku vastannutkin
tounge.gif
Saakeli homeperseet (syyttäkää Klamydiaa), yrittäkää nyt ryhdistäytyä, koko vaasassa on tänään näkynyt yks tonnisaktu ähfä, ja yks zx10ärrä...

Me ei kukaan uskalleta tulla kattoon sua kun täälä orgissa liikkuu huhuja et olisit joku tappelupukari!?!
tounge.gif

Mitäs mopoa sä sielä olet sorvaillu? Itte olen livistäny tänään Vaasasta tälle toiselle paikkakunnalle. Kyl mää vaan näin useemmankin pyörän liikkeessä.

Sori nyt ku me oltiin tämmösiä nössöjä.
blush.gif

Suzuki SV 650S vm-01 tuli hankittua...

Rakas Päiväkirja!

Tuli sitten vaihdettua öljyt, tulpat ja öljysuodatin. Samalla pesin ilmasuodattimen, ja puhdistin huohotusletkut ja se tankin vedenpoistumisletkun (?). Tein samalla vähän parannuksia siihen vedenpoistohässäkkään, kun olen kuullut tarinoita että ei systeemi oikein skulaa, ja menee vodaa tankkiin. Minivilkut pistettiin kuntoon vastuksilla, ja undertray sai kyytiä. Pari pulttia oli katkennut joskus, niitä väsättiin ja porattiin. Kyyläri sai kyytiä, ja monta metriä johtoa meni uusiksi. Samassa vauhdissa kävin "kaikkia" prätkän pultteja ja ruuveja läpi, ettei ole kakkosen tärinästä pääseet irtomaan...
Samassa vauhdissa vaihdoin öljyt ja suodattimen McRiderin pärrässä, ja laitettiin katteet kiinni. Huomenna aamusta sitten takaisin tallille, ja sitten vorohälytin kiinni, ja eiku ajamaan.

Maanantaina pitäisi ajaa pärrän penkkiin AJ-Bikellä, ja laittaa seokset kuntoon, ja tiistaina pitäsi heti aamusta suunnata takaisin kohti etelää...Tää on kova touhua tää elämä  
tounge.gif

Tähän rojektiin meni sitten noin 12 tuntia, yksi ruokatauko, ja 4 röökitaukoa, nuuskaa pirusti, ja yksi kuppi kahvia.

Niin, ja minä en tappele...jostain syystä muut tahtoo tapella minun kanssani...Pitäisi vissiin ajaa kulmakarvat veks, laittaa blondi tukka, ja käyttää siniset piilolinssit että saisi olla rauhassa  
tounge.gif
.Yleensä lopetan niitä, mutta joskus minuakin yritetään lopettaa  
tounge.gif
Itse asiassa, Vaasassa en ole vielä saannut turpaani...vielä  
biggrin.gif

Me nössöiltiin Satakunnassa testaamassa mutkateitä jotka oli mutkaisia sitten molempiin suuntiin. Meinas lentää satulasta kuten rodeossa..

..Hain pyörän ajoon..
Säkös olit höpäjäny satamas kaverien kans? Oli R1:llä ja SV:llä matkas.
Lähti läppäri parisuhdekriisin seurauksena.... --> nettissä harvemmin. Joo minä se olin. Eilen tuli heitettyä Vsa - Ylistaro - lapua - Sjoki - Pojanluoman kautta k.korvalle ja vaasa. Ihan hyvin tarkenee. Pikku veli osti kans uuden -04 6R:n. Sen kanssa heitettiin lenkkii.

No joko? Koska?

Ei vaiskaan, ei ihan vielä... Parin viikon päästä kevään eka miitti?
smile_org.gif

Tunnustakaa nyt joku että tuli ajeltua siellä motarilla....
Kiva kun kaikki sukulaiset soittelee maakunnasta ja kyselee että vieläkö sulla on kortti tallessa
biggrin.gif

olikko tänään sjoella ? ajattelin vaan ku siellä pyöri pari sinistä 6R:ää... Itekin sain tänään sutsukin liikenteeseen... vihdoin
smile_org.gif

Vielä pari päivää ajoon....HuOkAus
confused_orig.gif
Ei millää enää jaksais venata...Odottavan aika on yllättävän pitkä. Kyl se täst pia iloks muuttuu
062802moto_prv.gif

Hyvää huomenta kaikille
biggrin.gif
näin hyvin nukutun talviunen jälkeen. Tänään tyttö liikenteeseen ja taas tuli muistutus pukeutumisesta. Oli se kieltämättä vielä vilposta mutta kyllä oli hienoa pitkästä aikaa.

Jüü. 14.5 vois kyllä sopia. Illalla kyllä menoa mutta eiköhän ne ehdi odottamaan.

Back