Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähti läppäri parisuhdekriisin seurauksena.... --> nettissä harvemmin. Joo minä se olin. Eilen tuli heitettyä Vsa - Ylistaro - lapua - Sjoki - Pojanluoman kautta k.korvalle ja vaasa. Ihan hyvin tarkenee. Pikku veli osti kans uuden -04 6R:n. Sen kanssa heitettiin lenkkii.Säkös olit höpäjäny satamas kaverien kans? Oli R1:llä ja SV:llä matkas...Hain pyörän ajoon..
Sitä oon yrittäny kysellä, se ois se viikko 19.. Nopeammin kuin uskottekaan.Parin viikon päästä kevään eka miitti?
Oikeesti nyt herätys!Sitä oon yrittäny kysellä, se ois se viikko 19.. Nopeammin kuin uskottekaan.
mielellää tällä viikolla...Oikeesti nyt herätys!Sitä oon yrittäny kysellä, se ois se viikko 19.. Nopeammin kuin uskottekaan.
Tällä viikolla jo? Ensi viikolla? Päiviä kehiin, jostain se on taas lähdettävä![]()
Katos perjantaina yhdeksältä kiltisti nukkumaan, niin jaksaa lauantai aamulla herätä tarpeeksi ajoissa..Saattaa onnistua. Aika varhain on kyllä![]()