• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vaasan seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ile
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pirttilinna sijaitsee n.50 kilsaa Vaasasta Poriin päin (8tien varrella).
Tulisin mielelläni vaihtamaan kuulumisia mut lähden silloin Jyväskylään pariks päiväks
sad_orig.gif
Näitä menoja tuntuu riittävän
tounge.gif
062802moto_prv.gif
Onnkes kesä on vasta alkamas
smile_org.gif

Huomenna ei olla paikanpäällä.
Pitäkää te muut hauskaa.

Mutta ehkä kesäkuun puolella sitten joskus jossain?

Ja hymiö perään:
smile_org.gif

Vaihtoehto 1
Vaasan seudun motoristit ovat myyneet moponsa ja jääneet kotiin tuijottamaan televisiota

Vaihtoehto 2
Vaasan seudun motoristit ovat kaikki baanalla eikä kukaan ehdi nettiin

No jokatapauksessa, jos täällä vielä ketään pyörii, olisi kiva järjestää tapaaminen johonkin väliin. Poistumme itse väliaikaisesti maasta kesäkuussa ja palaamme heinäkuussa, mutta juuri heinäkuun puoleen väliin/loppupuolelle voisi jonkinnäköisen kahvimiitin järjestää, jos tulijoita olisi.

Joku?
Kukaan?
nixweiss.gif

edit: Lisäsin sanan "seudun" yleisön pyynnöstä

Henki pihisee edelleen..Jos ajankohta on sopiva mulle ok...mieluummin joku la tai su...mut ei heti aamusta
biggrin.gif

Vaihtoehto 1
Vaasan motoristit ovat myyneet moponsa ja jääneet kotiin tuijottamaan televisiota

Vaihtoehto 2
Vaasan motoristit ovat kaikki baanalla eikä kukaan ehdi nettiin

Joku?
Kukaan?
nixweiss.gif
Vaasan seudun motoristeilla on vaan kiirusta. No eikä, eilenki istuttiin päivystämässä monta tuntia ABC:lla. Ei siinä koneen ääressä ehdi istua ku aurinko paistoi niiiiin nätisti siihen terassille. Oisitte tullu sinne
tounge.gif

Jos totta puhutaan, niin koska sekä kuski, että pyörä poikkeuksellisesti ovat lähestulkoon ehjiä (kop kop kop) niin miitin tynkää vois järkätä. Mut että vasta heinäkuussa? Koska ootte lähdössä ulkomaille?

Unna:

AaBeeCeeltä muuten lähdetään joka keskiviikko klo 18 ajelemaan jonnekin päin porukalla.. (maksamaton mainos) Ei sitä ehdi siellä joka päivä luuhaamaan...  
tounge.gif

Niin, viikko vielä ja maantie kutsuu! Eli provinssin jälkeen, 20.06.2005.

Unna:

AaBeeCeeltä muuten lähdetään joka keskiviikko klo 18 ajelemaan jonnekin päin porukalla.. (maksamaton mainos) Ei sitä ehdi siellä joka päivä luuhaamaan...  
tounge.gif

Niin, viikko vielä ja maantie kutsuu! Eli provinssin jälkeen, 20.06.2005.
Niin muuten lähdetään. Mä ainakin olin keskiviikkona. Oliksääki?

Enkä mä joka päivä sielä luuhaa, eilen oli hyvinkin paljon tyhjiöaikaa. Mikäpä niin mukavaa kuin tiirailla ihmisiä aurinkolasien läpi
tounge.gif

Jos jotakuta kiinnostaa ehkä mahdollinen pikakäynti huomenna B-Weekendissä niin viestiä äkkiä, tänään, numeroon **********.

Huvittais mennä mutta ku ei yksin jaksa. Myöhäinen lintu madon nappaa, vai kuinka se oli..

Mie olisin voinu tulla ko kerran kävin heittääs pitkän maakuntakierroksen
062802moto_prv.gif
...mut mattimyöhänen
nixweiss.gif

Eipäs tullu Weekendissä käytyä.. Nooh, ens vuonna sit uus yritys ja vähän pidemmällä varotusajalla.
nixweiss.gif

Nonni, täytyy ensi kerralla etsiä teidät molemmat pyörän perusteella. Ellette sitten ehdi ensin bongaamaan mua.  
smile_org.gif
Ylihuomenna ois Kristiinan kaupungin vuoro, vaan ei tiedä ehtiikö kun on vähän työjuttuja. Huvittais kyllä.

Sitten ei ehditäkään ennenkuin heinäkuussa joskus.

Mutta eiköhän me nähdä (taisit viimeksi ajaa ainakin mennessä meidän edessä?).

Mitäs ohjelmaa teil on la tai su? Oisko joku kahvipaussi jossain ellei vettä o luvattu??

Hahaa....pe-la-su Da Provinssi Rock !!!!!!! voipi olla ettei paljo pärrän selkään nousta, ku lauteille nousee slipknot ja marilyn manson! menee tähän
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif
meinaakos muita osallistua kekkereihin ?

Perjantaina joo. Täytyyhän sitä nyt Lauri Tähkä nähdä..  
tounge.gif

Muuten kuunnellaan sitten musiikkia puutarhan puolelta  
033102beer_1_prv.gif
nauttien.

Rok rok.

edit: typoa typoa..

Nonni, täytyy ensi kerralla etsiä teidät molemmat pyörän perusteella. Ellette sitten ehdi ensin bongaamaan mua.  
smile_org.gif
Ylihuomenna ois Kristiinan kaupungin vuoro, vaan ei tiedä ehtiikö kun on vähän työjuttuja. Huvittais kyllä.

Sitten ei ehditäkään ennenkuin heinäkuussa joskus.

Mutta eiköhän me nähdä (taisit viimeksi ajaa ainakin mennessä meidän edessä?).
Saattaa olla, että ajoinkin. Teitä en saanut näkyviini Kristiinan reissulla. Mutta törmäillään sitten toiste
smile_org.gif

Nii ja mä olin Provinssiin jo liian vanha
tounge.gif

Back