Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket!!Ainakin Bike World myy. Ja useimmat autotarvikeliikkeet esim Hessumobiili, AD-autovaraosat, jne...
Ku ei vaa löytyny...Ohan turku tietty "iso" kaupunki mut luulis sielt vahapurkin löytyvän ilma neuvoja![]()
Suosittujen keskustelupalstojen myötä on lisääntynyt tällainen netin käytön uus-avuttomuus. Kaikki hankinnat ja asiat "hyväksytetään" palstalla, vaikka vastaus olis löytynyt n.3 sekunnissa googlella tai puhelinsoitolla. Eikä tämä nyt ollut mikään ..ttuilu alkuperäiselle kysyjälle. Sama ilmiö on kaikilla seuraamillani eri aiheisilla palstoilla, eikä tämä tiedustelu ollut edes pahimmasta päästä. Siitä tulee vain sellainen tapa.Ohan turku tietty "iso" kaupunki mut luulis sielt vahapurkin löytyvän ilma neuvojab
Olen sitä mieltä, että annetaan porukan ihan vapaasti kysellä.Suosittujen keskustelupalstojen myötä on lisääntynyt tällainen netin käytön uus-avuttomuus. Kaikki hankinnat ja asiat "hyväksytetään" palstalla, vaikka vastaus olis löytynyt n.3 sekunnissa googlella tai puhelinsoitolla. Eikä tämä nyt ollut mikään ..ttuilu alkuperäiselle kysyjälle. Sama ilmiö on kaikilla seuraamillani eri aiheisilla palstoilla, eikä tämä tiedustelu ollut edes pahimmasta päästä. Siitä tulee vain sellainen tapa.Ohan turku tietty "iso" kaupunki mut luulis sielt vahapurkin löytyvän ilma neuvojab
..Itse ostan AutoGlym:ni ihan tuolta lähimmältä Teboililta joka on matkan varrella pesupaikalle. Yksi suosituimmista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä erilaisten testivoittojen seurauksena, ettei sitä kovin vaikea pitäsi olla löytää edes Turussa..![]()
Noh, uusavuttomuutta tai ei, mutta en ole törmännyt kyseiseen tuotemerkkiin täällä Turussa, huoltsikoilla en ole nähnyt ja netistä ei vastausta löytynyt (ainakaan muutaman kerran googlettamisella tai muilla tiedusteluilla). Ja olen 100% varma, että Autoglymiä myyviä paikkoja täältäkin Turusta löytyy (ainakin muutamia, tuotteen suosiosta tai yleisyydestä ei sen tarkempaa tietoa ollut enne tätä), halusin vain tiedustella paikkoja tätä kautta, jotta tarpeen iskiessä voipi vain käydä hakemassa.Suosittujen keskustelupalstojen myötä on lisääntynyt tällainen netin käytön uus-avuttomuus. Kaikki hankinnat ja asiat "hyväksytetään" palstalla, vaikka vastaus olis löytynyt n.3 sekunnissa googlella tai puhelinsoitolla. Eikä tämä nyt ollut mikään ..ttuilu alkuperäiselle kysyjälle. Sama ilmiö on kaikilla seuraamillani eri aiheisilla palstoilla, eikä tämä tiedustelu ollut edes pahimmasta päästä. Siitä tulee vain sellainen tapa.Ohan turku tietty "iso" kaupunki mut luulis sielt vahapurkin löytyvän ilma neuvojab
..Itse ostan AutoGlym:ni ihan tuolta lähimmältä Teboililta joka on matkan varrella pesupaikalle. Yksi suosituimmista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä erilaisten testivoittojen seurauksena, ettei sitä kovin vaikea pitäsi olla löytää edes Turussa..![]()
Minäkin arvasin, että tuosta otat nokkiisi.Arvasin, että kysymys saa liikkeelle myös tällaisia kommentteja, siitä huolimatta päätin rohkaistua ja kysyä...![]()