• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vahaa Turusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kasuri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kasuri

New member
Oon löytäny oikein hyvän tuotemerkkiperheen Autoglymiltä, vanhakin mopo kiiltää hienosti.
smile_org.gif
 Mutta nyt alkaa aiemmin ostetut vahat ym. olla lopussa ja tarttis lisää saada. Mistäs moisia tuotteita löytyis, etenkin täältä Turkkusesta?

Ainakin Bike World myy. Ja useimmat autotarvikeliikkeet esim Hessumobiili, AD-autovaraosat, jne...

Ohan turku tietty "iso" kaupunki mut luulis sielt vahapurkin löytyvän ilma neuvoja
biggrin.gif

Ohan turku tietty "iso" kaupunki mut luulis sielt vahapurkin löytyvän ilma neuvojab
Suosittujen keskustelupalstojen myötä on lisääntynyt tällainen netin käytön uus-avuttomuus. Kaikki hankinnat ja asiat "hyväksytetään" palstalla, vaikka vastaus olis löytynyt n.3 sekunnissa googlella tai puhelinsoitolla. Eikä tämä nyt ollut mikään ..ttuilu alkuperäiselle kysyjälle. Sama ilmiö on kaikilla seuraamillani eri aiheisilla palstoilla, eikä tämä tiedustelu ollut edes pahimmasta päästä. Siitä tulee vain sellainen tapa.

..Itse ostan AutoGlym:ni ihan tuolta lähimmältä Teboililta joka on matkan varrella pesupaikalle. Yksi suosituimmista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä erilaisten testivoittojen seurauksena, ettei sitä kovin vaikea pitäsi olla löytää edes Turussa..
tounge.gif

Ohan turku tietty "iso" kaupunki mut luulis sielt vahapurkin löytyvän ilma neuvojab
Suosittujen keskustelupalstojen myötä on lisääntynyt tällainen netin käytön uus-avuttomuus. Kaikki hankinnat ja asiat "hyväksytetään" palstalla, vaikka vastaus olis löytynyt n.3 sekunnissa googlella tai puhelinsoitolla. Eikä tämä nyt ollut mikään ..ttuilu alkuperäiselle kysyjälle. Sama ilmiö on kaikilla seuraamillani eri aiheisilla palstoilla, eikä tämä tiedustelu ollut edes pahimmasta päästä. Siitä tulee vain sellainen tapa.

..Itse ostan AutoGlym:ni ihan tuolta lähimmältä Teboililta joka on matkan varrella pesupaikalle. Yksi suosituimmista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä erilaisten testivoittojen seurauksena, ettei sitä kovin vaikea pitäsi olla löytää edes Turussa..  
tounge.gif
Olen sitä mieltä, että annetaan porukan ihan vapaasti kysellä.
Kyllä täällä orgin ketjuilla monin verroin typerämpää kuin neuvojen kysely löytyy ja varmaan joka päivä.

Motorin, Pansiontiellä Jettiä vastapäätä. Sieltä löytyy hyvät valikoimat Autoglym-tuotteita.

M Plus vai mikä lienee siinä Airiston Auton vieressä ainakin myy ja sitten se koulukadulla oleva autotarvikeliike, nimeä en muista.

062802jumpie_prv.gif
autoglymin tuotteet on erittäin hyviä. eteenkin "metal polish" on mahtava aine alumiiniosien kiilloitukseen, niin käsin kuin huopalaikalla tehtynä.
bowdown.gif
bowdown.gif

tounge.gif
Noh, uusavuttomuutta tai ei, mutta en ole törmännyt kyseiseen tuotemerkkiin täällä Turussa, huoltsikoilla en ole nähnyt ja netistä ei vastausta löytynyt (ainakaan muutaman kerran googlettamisella tai muilla tiedusteluilla). Ja olen 100% varma, että Autoglymiä myyviä paikkoja täältäkin Turusta löytyy (ainakin muutamia, tuotteen suosiosta tai yleisyydestä ei sen tarkempaa tietoa ollut enne tätä), halusin vain tiedustella paikkoja tätä kautta, jotta tarpeen iskiessä voipi vain käydä hakemassa.

Ja miksi tätä tiedonhakukanavaa ei voisi tällaiseen käyttää, etenkin kun olin aivan varma että tietoa täältä löytyy? Eikö tätä orgissa keskustelua voisi jopa verrata kaveripiirissä jutusteluun, kai sielläkin saa "tyhmiä" kysymyksiä esittää?

Arvasin, että kysymys saa liikkeelle myös tällaisia kommentteja, siitä huolimatta päätin rohkaistua ja kysyä...  
withstupid.gif

No, anyway  
sport05.gif

Arvasin, että kysymys saa liikkeelle myös tällaisia kommentteja, siitä huolimatta päätin rohkaistua ja kysyä...  
withstupid.gif
Minäkin arvasin, että tuosta otat nokkiisi.
tounge.gif

..Niin, mähän kyllä ennemminkin kommentoin tuota j0elin viestiä ja vieläpä mainitsin etten tarkoita vittuilla. Kukin saa tietenkin käyttää haluamiaan tiedonhankintatapoja ja tähänkin jo moni vastasi ihan hyödyllistä faktaa, joten kaikki hyvin.

Back