Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulihan se lehmän vakuutuskin haettua.. ajokausi 4kk (voi joku tykätä joulukuussa ajamisesta suomen olosuhteissa.. minä en.) ja IF edelleen puhtaasti halvin. Pelkkä liikenne 135,-/vuosi boonuksia 50%. Ei oo kallista, ei..Ja juu, pyöränä 1100cc suzuki 98kw ja karmeesti painoa 90-luvun alusta.
hmm.
72kW
-94 1100W
45v vakuutuksenottaja
Perusvuosimaksu 1785 liikennevakuutuksella
Bonusta 35%
Keskittämisalennus 15%
Vuosimaksu yhteensä 986,35
Osakasko
Perusvuosimaksu 99,25
Keskittämisalennus 15%
Vuosimaksu yhteensä 84,36
Maksettavaa 1070 euroa.
Ja jos pidän mopoa 4kk liikenteessä tulee maksettavaksi 356 euroa.
Jumangekka. 3 euroa vuorokausi.
Ei tässä nyt kaikki taida stemmata. No Tapiola oli nopealla vilkaisulla kalliimpi
On se vaan niin väärin että bonuskin kasvaa vain 5% vuodessa. Prkl.

Pojan 125 Husse tuli laitetuks alkuun IF:lle. Tuli vakuutuskirja tänään, ja hintaa koko komeudelle rapiat 1800€ vuosi. Hetimiten menin kaivaan Pohjolan vakuutustarjousta, ja hinta putos tonnilla, piti ostaa pois. No nyt pitää toiki vaihtaa POP vakuutukseen, kun siellä näytti tarjouslaskuri jotain pikkuse vajaa 600€. On hinnoissa ereoja joo.
Pyörä: Husse 125 11kw
Omistaja: Mies Hesasta 58v.
Toki pitää siirtää kundi haltijaks, heti ku saa harjoitteluluvan.
Sit sekataa vakuutukset taas uusiks.
...mutta olisi mielenkiintoista kuulla hitusen ajatusprosessista sen taustalla?
Aika hurjalta tuntuu, jos vaikkapa 10% papattimen arvosta pitäisi vuosittain kaskoon laittaa.
Hankalia ja henkilökohtaisia päätöksiä tietysti, mutta olisi mielenkiintoista kuulla hitusen ajatusprosessista sen taustalla? Itse tuota arvoin ja arvoin ja päätin, että 10% on liikaa, joten otin osakaskon. Pyöräkin tosin naku ja ei mitään rahoituksia tms., jotka kaskoa vaatisivat.
Kyllä, Pohjolasta ei edes saanut seisonta-ajallista vakuutusta, eikä monesta muustakaan. IF tarjosi, ja hyvään hintaan...Mun tietääkseni nimenomaan Pohjolasta ei ole enää vuosikausiin saanut seisonta-ajallista vakuutusta, korjatkaa jos olen väärässä. IF:stä kyllä tosiaan saa tuollaisenkin.
...mutta miten olette jäsennelleet päätöstä osakasko vs. täyskasko? ...