Kenesis
New member
Vakuutusyhtiö Turvasta soitti heppu, joka kertoi huomanneensa minulla olevan pyörän vakuutukset Ifissä. He kun ovat päättäneet kilpailla Ifin hinnoittelussa pihalle, vakuutusehtoja muuttamatta, niin he tarjoavat nyt tilaisuuden siirtää vakuutukset heille, minulle edullisempaan hintaan. Hänen kaverinsa oli kuulemma säästänyt 300 euroa, kun siirsi vakuutuksensa heille. Minä siitä kyselemään, että kuinka halvalla sen sitten saisi.
No, äijä tarkisti pyörän tiedot rek. numeron perusteella ja meni sitten oudon hiljaiseksi. Sanoi viimein, että ei he kyllä tuohon Ifin hintaan pysty mitään tarjoamaan. Vuosimaksu olisi ollut 700 euroa. (liikenne, osakasko)
Tällä hetkellä maksan 480 euroa. Turvassa ei kuulemma pyörän ikä vaikuta vakuutusmaksuihin, kun taas Ifissä vaikuttaa. Joskus vanhuudesta (vm 89) voi olla iloakin. Arvatkaa, tuliko kaupat?
No, äijä tarkisti pyörän tiedot rek. numeron perusteella ja meni sitten oudon hiljaiseksi. Sanoi viimein, että ei he kyllä tuohon Ifin hintaan pysty mitään tarjoamaan. Vuosimaksu olisi ollut 700 euroa. (liikenne, osakasko)
Tällä hetkellä maksan 480 euroa. Turvassa ei kuulemma pyörän ikä vaikuta vakuutusmaksuihin, kun taas Ifissä vaikuttaa. Joskus vanhuudesta (vm 89) voi olla iloakin. Arvatkaa, tuliko kaupat?