Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla samoja ongelmia Turvan kanssa. puuttu kans 20 bonusta kaskosta ja ongelmia laskujen kanssa ku tulee päin jouluu ja sit tulee laskun korjaus laskuja ja niitten korjaus laskuja ja viäl niitten korjaus laskuja. Ja sit tulee palautuksia ja viäl et kaikkien vakuutuksien laskut tulee eri laskuissa.edit: Tapauksestasi muistinkin, että täytyy tänään oikaista Turvaa muutamista yksityiskohdista. Toisin sanoen kysyä, missä on 20 bonusta kaskostani? Entä mitä tapahtui sovituille maksuerille ja miksi on niin vaikea ymmärtää, etten edelleenkään halua ajella jouluna, vaan pyörän seisontaan kuun vaihteessa. Lisäksi osoitteeni voisi korjata oikeaksi, nimen sentään muistivat. Sitä vastoin voisivat hyvittää 2 kuukautta kaskosta aikaa, jolloin pyörääni ei ollut vakuutettu heidän yhtiössään.
Huh huh![]()
Häh? Siis jos käypi vahinko, niin vakuutusyhtiö vaihtoon, ja bonukset palautuu? Aika hyvä.Sama juttu kävi mulla kun vaihdoin vakuutusyhtiötä. Eli kaskon vahinkohistoria ei siirry uuteen yhtiöön. Uudessa yhtiössä sain heti täydet boonukset. Vuosimaksu tipahti sen myötä pitkälti yli 100€. Piti oikeen varmistaa asia vielä vakuutusyhtiöltä, ettei tule jälkikäteen ikäviä yllätyksiä. Liikennevakuutuksen vahinkohistoria siirtyy yhtiötä vaihdettaessa.No äläs nyt. Mun kohdalla taasen ovat mokanneet jo kolmesti:
1. Autoa kohtasi kaskosta korvattu onnettomuus = bonarit meni => vaihdoi Tappiolasta IF:iin ja kappas ketaletta, olivat palauttaneet kaskoon täydet 70%![]()
Vedotkoon, vaikka syvänmeren kalojen sukupuolielämmäänMoro,
Mitenkäs asiassa pitäis edetä kun pyörä meni lunariin ja vakuutustarkastaja tarjoo ihan naurettavaa summaa? Vetoo syksyyn sun muuhun älyttömään. Arvion moposta oli saanu yhdestä korjaamoliikkeestä jossa "pojat" oli heittänyt, että 3000:n pyörä. Netistä ei löydy myynnissä yhtään saman ikäistä, mutta vanhemmistakin pyydetään 4500-5500.
Mihin voi valittaa jos ei sopua synny?
No näin ne mullekin puhelimessa sano ja vaikka kuinka yritin "Ettex te nyt vois..." niin ei niin eiOnpas erikoista, kun minulle ovat vannottaneet että autoissa lähtee liikennevakuutus 0%:sta AINA. Eli että siihen eivät voi hyvää hyvyyttäänkään antaa bonuksia (kuulema laissa sanottu).
juuuuh ...... tutulta kuullostaa. Mäkin säädin kahden auton ja kahden pyörän maksuja nelisen kuukautta ennen kun sain ne kuntoon. Vakuutusmyyjän mukaan ko.firman laskuttajat ovat käyneet läpi laajamuotoisen lobotomialeikkauksen .... nooo niin tai näin 800 € säästö vuositasolla on pientä säätöä tärkeämpääMulla samoja ongelmia Turvan kanssa. puuttu kans 20 bonusta kaskosta ja ongelmia laskujen kanssa ku tulee päin jouluu ja sit tulee laskun korjaus laskuja ja niitten korjaus laskuja ja viäl niitten korjaus laskuja. Ja sit tulee palautuksia ja viäl et kaikkien vakuutuksien laskut tulee eri laskuissa.edit: Tapauksestasi muistinkin, että täytyy tänään oikaista Turvaa muutamista yksityiskohdista. Toisin sanoen kysyä, missä on 20 bonusta kaskostani? Entä mitä tapahtui sovituille maksuerille ja miksi on niin vaikea ymmärtää, etten edelleenkään halua ajella jouluna, vaan pyörän seisontaan kuun vaihteessa. Lisäksi osoitteeni voisi korjata oikeaksi, nimen sentään muistivat. Sitä vastoin voisivat hyvittää 2 kuukautta kaskosta aikaa, jolloin pyörääni ei ollut vakuutettu heidän yhtiössään.
Huh huh![]()
mä oon jo ihan sekasi niitte kans!
Kyl IF:il oli vähä kalliimpaa, mut se helppous ku asiat toimii.
Tätähän ne harrastaa myös lapsivakuutuksissa - joko otat sen kalliilla etukäteen, vielä syntymättömälle tai syntymän jälkeen sen saat vasta 3kk ikäiselle tms. Ja jos tuon ekan 3kk aikana tenavalla on edes yksikin flunssa, tulee vak.ehtoihin merkintä "ei korvaa flunssasta aiheutuneita kuluja"Olette koiraa ostaessanne tienneen et sillä on kyseinen sairaus: Emme korvaa.
Eihän tuossa ole mitään erikoista. Bonukset on aina pelkkä sopimusasia. Kyllä minullekin on tuota 0-prosentin linjaa tarjottu, mutta kun näytin toisen vakuutusyhtiön tarjouksen (joka olisi tullut edullisemmaksi), niin kummasti liikennevakuutuksenkin bonukset nousi 30%:n. Ja siitä noin puoli minuuttia aiemmin olin kuullut tuon saman virren, että ei voi nostaa vaikka haluaisikin.Onpas erikoista, kun minulle ovat vannottaneet että autoissa lähtee liikennevakuutus 0%:sta AINA. Eli että siihen eivät voi hyvää hyvyyttäänkään antaa bonuksia (kuulema laissa sanottu).
Jos puheesi pitävät paikkaansa pitää tehdä muutama vihainen puhelu.
On, ne ei vaan pikkurahalla lähde töihin...Onko virallisesta tavarantarkastajasta mitään hyötyä näissä tapauksissa?
Olet ymmärtänyt jotain pahasti vikaanPrkl, ei sais yleistää mut vakuutusyhtiöiden touhut on ihan syvältä. Mullekin tulee IF:stä laskuja vaikka oon seisonta-ajan selkeesti ilmoittanut. Nyt sitten vielä tämä lunarihomma. Mitä saakelin hyötyä kaskosta on jossei se korvaa kuin murto-osan vahingoista? Kyllä niitä auliisti myydään, mut kun jotain pitäis korvata niin menee ihan mahdottomaksi. Taidan päästellä ens kesän kokanaan ilman vakuutuksia.. sen verran nyt v*tuttaa tämä.![]()
jotenkin tämä homma tuntuu kuin ei kaikki olisi kohdallaan,siisJuu, kyseessä ei siis oo mun mopo vaan kaverin. Lukuisten puhelinväittellyiden jälkeen nousi se hintakin sieltä. Alkoi jo vastaamaan jollain lailla markkina-arvoa. Aina noissa kuitenkin tuntuu häviävän. Varsinkin kun mopo oli ikäisekseen ihan saakelin nätissä/hyvässä kunnossa. Eipä saa vakuutusrahoilla vastaavaa tilalle millään.
Mitä merkitystä sillä nyt on, onko kaverin vai oma mopo? Vai kiristääkö vanne päätä ihan muuten vaan? Mopo nyt on paskana joka tapauksessa...jotenkin tämä homma tuntuu kuin ei kaikki olisi kohdallaan,siis
ensin saa käsityksen että kyseessä oma peli ja lopuksi ettei olekkaan???.......no jokainen taaplaa tyylillään,mutta jotenkin tuntuu että hommassa joku ei pidä paikkansa.![]()
Näin se näyttää, kertomusten perusteella, olevan. Ongelma on, että jokainen tapaus on yksittäistapaus, jolle ei tule julkisuutta. Siten "jobbarismi" voi ja elää, hyvin ja rauhassa.Vahinkotarkastajat ovat täysin "jobbareita" eli niiten kanssa joutuu tinkimään samallalailla kun vaihtoauto kauppaa tehdessä. Kolmen vuoden sisällä kaksi autoa lunastukseen ja kummallakin kerralla väänettiin hintaa pitkään.![]()
Ai ku ihanaaItselleni vakuutusyhtiö heitti ensimmäiseksi tarjoukseksi 25% suuremman hinnan kuin mitä olin itse maksanut. Keskustelimme hinnasta hetkisen ja kun en saanut summaa nousemaan, kerroin mitä olin itse pärrästä maksanut. Vakuutustarkastaja totesi, että:" He maksavat moposta markkinahinnan ja jos olet saanut sen halvemmalla niin..."