Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaik allright. ja saahan noita varmaan kaikista huolloistakin.vaikuttaako miten jos vaihan taake isompaa ratasta. tuntuuko missään jos vaikka +2 tai +3 piikkiä isompi? pitäis saada vähän helpommin etu rengas ylös nostettua. Kuka näitä vakiota isompia rattaita myy, jotka sit myös sopii mun pyörään?
Pääset helpommalla/halvemmalla kun paat eteen -1 piikkiä. Ei tartte hankkia pidempiä ketjuja ja rataskin on halvempi. Kunhan pidät huolen, ettei eturatas mene 15 piikkiä pienemmäks, ketju joutuu muuten tekemään niin jyrkän mutkan että kuluu nopeasti ja joutuu turhan koville..vaikuttaako miten jos vaihan taake isompaa ratasta. tuntuuko missään jos vaikka +2 tai +3 piikkiä isompi? pitäis saada vähän helpommin etu rengas ylös nostettua. Kuka näitä vakiota isompia rattaita myy, jotka sit myös sopii mun pyörään?
Aivan oikein näit([Repe sanoi:@ Elo. 31 2004,15:04)]Hehe kyl mä älysin noi laskut vaikka 5 matikka onki tosin toi onki ammattikorkeen vitonenKuulapää näinkö oikein täs yks päivä et ajoit ilman vasemman puolen sivukatetta![]()
![]()
ehei enmä konttaamisesta tykkää.. teen vaan pyörästä pyörän näkösen. 15 piikkisen rattaan eteen ostin, koitan saada alle. Rossi tanko ja maski vielä jostain pitäis tonkia. koko mustaks aattelin laittaa tankin ja taka-katten. Kävin jo repimässä tarrat irti takaata, jo näyttää paremmalta. sit sit sit....([Repe sanoi:@ Elo. 31 2004,15:59)]No kuis se sillee...kontannu vai muuten vaa tekee mieli repii katteet poisItel on 1 asia mikä on varma et haluun katteet takas tohon mopoon![]()
![]()
hehe no kännis yritin räveltää enkä muistanu joten uutta nikkiä peliin.. eivaan proidin koneelta häsläsin viestin, huvikseen.Unohtiko kuulapää puolessa tunnissa omat salasanat, vai rupesko nickki kyllästyttämää?![]()
![]()
Kyllä kyllä, sainpas vaan päähänpiston että kele, tästähän vois rakentaa vaikka komeen faitterin, siitä se sitten lähti. Kiroilematta ja kiukuttelematta tää projekti ei tietenkään ole sujunut ja se oli odotettavissa, mä kun en kauheen kärsivällistä tyyppiä ole näissä tekniikka hommissaJees, pienempi eturatas vaihtunee itsellekin tulevan talven aikana....
Vai että faitteria se rakentelee...