• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vanha pyörä raiskattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ripee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ripee

New member
Mitä on tehty mun vanhalle mopolle(sama rekkari)
omg.gif

Tässä lähes uutena
http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?user=ripee&gid=0
Ja nyt jollain jobbarilla myytävänä
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=ce-95
Meinaan kilometrit oli n17tkm 2005keväällä kun myin(ennen ajokauden alkua)
Eli 3ajokaudessa tullut vaivaiset 5tkm lisää 
omg.gif

Uudelleen rekisteröity? Tarkoittaako, että sun olis tuhoutunut ja vapautunut kilpinumero olis otettu käyttöön tuontipeliin tai jotain??
nixweiss.gif

käyny tod näköisesti ruttutukussa, kovaa hintaa pitää 2-kilpisellä.

mutta outoa että on vielä sama rekisterinumero.

Ei mitään outoa vaan vanhan saa halutessaan jos se ei ole käytössä.

Itse kyttään vanhaa Hondaani saadakseni sen takaisin kotiin ja sekin on rekisteröity ajan saatossa uudelleen mutta alkuperäinen kilpi on vapaana. Kilven hommaaminen esim. nykyiseen ajopyörään maksaisi mitälie toista tonnia mutta siihen missä se on ollut sen saa kilven hinnalla.

mikäs ihme juttu toi nyt on, siinähän sanotaan selvästi että korjattu peli. toi katesarja on varmaan niitä ebay:ssä olevia kiinankatteita, koska ne on monesti tommosia gp tyylisiä väritykseltään.

hinta on taas myyjän ja ostajan välinen sopimusasia.

lisäksi jos se on seissyt jonkinaikaa(kesän) kolarintakia, niin eipä se kilometritkään mikään ihme ole, tietty mittarikin on voinut vaihtua.

eipä tuossa mitään siis ihmeellistä ole?

Ja kaiken yllämainitun lisäksi, mun silmään on vielä perkeleesti paremman näköinen nyt, joten raiskaamisesta ei voine mun käsityksen mukaan puhua....pirun nätti!!

Taitaa olla aika yleinen tapa että jos pyörä on rutattu, niin hommataan alkuperäinen tunnus.
Olisko toi yksi tapa yrittää peittää kaksikilpisyys  
nixweiss.gif
Ja sitten vielä erikseen mainita, että pyörä on rekisteröity uudelleen? Aika huono yritys sanoisin
biggrin.gif

Ja kaiken yllämainitun lisäksi, mun silmään on vielä perkeleesti paremman näköinen nyt, joten raiskaamisesta ei voine mun käsityksen mukaan puhua....pirun nätti!!
Todellakin
033102ass_1_prv.gif

Toiset tykkää tyttäristä ja toiset isistä
biggrin.gif

Mitäs perkelettä...väitätkö homoksi???
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Kawasakin väri nyt mun paletissa on ainakin toi vihreä, eikä mikään metallin sininen. Vai koititko sanoa, että sä tykkäät niistä isistä. Näin voisi ainakin päätellä, koska sininen on perinteinen bök -väri.  
biggrin.gif
biggrin.gif

Tarkennetaan vielä, että käsitin oikein. Oliko kommentti: Todellakin  
033102ass_1_prv.gif
tarkoitettu luettavaksi: a) Todellakin perseestä toi mun kommentti, vai b) Todellakin, sininen väri oli kyllä perseestä??

biggrin.gif
biggrin.gif

Töissä tylsää...

Eipä toi mun mielestä raiskattu.
Kawasakin ainoo oikee väri on vihree, muuta väittävät tykkää niistä isistä
biggrin.gif

biggrin.gif
Samaa mieltä, paremman näköinenhän tuo nyt on... aattelin itseasiassa maalauttaa omanikin moto gp väritykseen, vaikkei alkuperäisessäkään vihreässä kyllä mitään vikaa ole (eikä ole kaaduttu)

Kerran sattui vastaan tämä Kawasakin "sähkönsininen" (?) mopoa etsiskellessä. Muuten olisin tämän laitteen ostanut, mutta jostakin syystä tuo väri on minulle erityisen vastenmielinen näistä mopojen pääväreistä
confused_orig.gif
nixweiss.gif

Värit on mun mielestä ihan ok molemmissa kuvissa, mutta jobbarin ilmoituksessa mun silmään pisti omistajien määrä 1. Jos sama pyörä, niin eix pitäis olla ainaski 2 tai 3?

Jos toi nyt vaan on sama pyörä(rekkari on!)
Myin sen yksityiselle ja se ajeli sillä kesän ja se oli 2006 syksyllä autokaupassa myynnissä!
Sen jälkeisestä kohtalosta en tiedä, mutta jos on sama pyörä, niin yök
bawling.gif

Vai onko toi alkuperäinen putkikin paremman näköinen kuin toi Yosimuran TRS
tounge.gif

biggrin.gif
"Käytä tilaisuutta hyväksesi -moodi" päälle:

Samaa mieltä. Sama juttu kuin kärpässienenkin tunnistaa punaisesta lakista ja valkoisista pilkuista. Väristä jo tietää varoa ettei semmoiseen iske näppejään.
idea3.gif
tounge.gif

Ja moodi pois.

Juu, herja vaan eikä mielipide.
smile_org.gif

Back