@ W-P: ei taida edes löytyä kahta piikkiä pienempää eteen, ei ainakaan helpolla...
Minulla on piikkiä pienempi edessä ja se on kyllä minulle sopiva muutos! Paljon parempi ajaa kaupungissa/hiekkateillä/radalla, eikä kierrä Suomen motarivauhdeissa liikaa. En taida tarvita vakiovälityksiä enää ikinä! Välitys muuttuu n. 7% tiheämmäksi, joten sekä nopeus- että matkamittari näyttää sen verran liikaa...
Minä siedin aikani, sitten ostin SpeedoHealerin Stromilta.
@madman78: ei taida juuri ollenkaan muuttaa pyörän käytöstä öljysoralla, varsinkaan alkuperäisrenkaisiin verrattuna. Asfaltilla voipi olla huomattavasti parempi...
Tapit saa (näköjään) maahan niin trailwingeillä, battlewingeillä, BT20:llä, ContiTKC:llä ja ContiTA:lla, renkaista se ei taida olla kiinni.
[Ajelin muuten viime kesänä erään tekijämiehen takana Ahvenistolla kun hän antoi kunnolla happea vanhalle BMW 80 gessulle --> hänellä oli alla heidenaun nappikset. Arvatkaapa oliko mutkavauhti kohdillaan...
]
Ehkä se on niin että jos haluaa ajaa polvi maassa niin sitten kannattaisi laittaa varadero talliin ja hakea jostain joku toinen pyörä...