Rekkakuskien liikenne käyttäytymiselle sen sijaan nosta nykyään hattua!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rekkakuskien liikenne käyttäytymiselle sen sijaan nosta nykyään hattua!
Hyvä kun pystyit hillitsemään ittes, sehän olis voinu TAPPAA poikas. Mulla olis ainaki nyrkit puhunu välittämättä seurauksista. Hullu kun oon.Kele. Haettiin pojan Derbi tallista ulos äsken ja läheltä piti ettei loppunut leikki lyheen. Tykkäsi 77A linja-auton kuljettaja kaataa mopopojan ohittamalla ja palaamalla suoraan eteen niin että mopon stonga otti ensimmäisen kerran linja-auton kylkeen jo bussin keskiovien kohdalla.
Kuski ei oikein tuntunut ottavan törmäämistä vakavasti, hänen mielestä mitään vakavaa ei ollut sattunut kun poika oli hengissä. VITTU!!! Kuulemma 12 vuotta ajanut ja kaikenlaista sattuu, minä koitin isänä kohteliaasti kertoa että miettisi mitä puhui.
Minun syynihän se on, en ajanut autolla pojan perässä koko matkaa, poikkesin kiskalle lehden ostamaan ja siitä parin kilometrin päässä oli dösä rullannut päälle.
Mutta onneksi poika on hengiss' vaikkakin naarmuisena. Ehkäpä hän oppi jotakin. Bussikuski ei kyllä tuntunut oppineen, toivottavasti poliisien rikosilmoitus saa hänet hieman ymmärtämään.
EMPY +1
Mulla lienee joku asennevika, kun mun mielestä jarruttamalla saattaa myös päästä pälkähästä. Ainakin joskus.Me moottoripyörillä liikkuvat sentään pääsemme liukkaasti altapois jos huomaamme vaaran, mopoilla kuljetaan valmiiksi vauhti tapissa ja alle jäädään vaikka kuinka koittais kahvaa vääntää.