Moto guzzi
New member
Perstuntumalla on ajettu yli 30 vuotta, eikä ole vielä tienpientareita tutkittu. Nuo rataleikit jätän niille joita se kiinnostaa. Tuohon 30 vuoteen mahtuu mutka jos toinenkin tiukkaa ja loivempaa. Kirjat mulla on kirjahyllyssä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ne lukee ajatuksella läpi, niin sielt saa paljo vinkkejä, mihin suuntaan ja miten ajoasentoa voi kehittää. Eihä sen nyybän tarvi heti persiötä ruveta vetämään, mut jos se ymmärtää esim sen ett koko kroppa on siin touhus mukana aina, niin jo se ajatus on paljo parempi, ku se ett "mä nyt tost vähä törkkään stongaa ja pikkasen pistän peppuu tonne noin" jolloin loppukroppa voi olla ihan päin ***** ja se nyybä ei ees tiedä ett sen loppukroppa on iha päin ******.Mitä veikkaatte, paljonko noviisille aukesi noi "rataketun" ohjeistukset peruslähtökohtiin?? Kuitenkin suht vähä kilsoja takana... Taitaa olla enempi haitekkiä tää mopoilu![]()
Ootsä ajanu yli vai alle 1 000 000 kilometria mopolla? Se oli ainakin ton yhen ko rajan ylittäneen mielipide siit ett vasta sen jälkeen voi sanoo olevansa Asijan Tuntija.Perstuntumalla on ajettu yli 30 vuotta, eikä ole vielä tienpientareita tutkittu. Nuo rataleikit jätän niille joita se kiinnostaa. Tuohon 30 vuoteen mahtuu mutka jos toinenkin tiukkaa ja loivempaa. Kirjat mulla on kirjahyllyssä.![]()
Asiantuntijaksi ei tule koskaan. Ja yhä sitä mieltä että sen pyöränsä käyttäytymisen liikkeessä oppii parhaiten ajamalla sillä, ei kirjoja lukemalla. Silloin kun se pyörä alkaa viemään miestä siinä ei kirjat silloin tule mieleen. Ja ei ehkä miljoona vielä täynnä.Ootsä ajanu yli vai alle 1 000 000 kilometria mopolla? Se oli ainakin ton yhen ko rajan ylittäneen mielipide siit ett vasta sen jälkeen voi sanoo olevansa Asijan Tuntija.Perstuntumalla on ajettu yli 30 vuotta, eikä ole vielä tienpientareita tutkittu. Nuo rataleikit jätän niille joita se kiinnostaa. Tuohon 30 vuoteen mahtuu mutka jos toinenkin tiukkaa ja loivempaa. Kirjat mulla on kirjahyllyssä.![]()
![]()
eikös se riitä ku 30 vuotta näittenrakkineitten kans ja henkisOotsä ajanu yli vai alle 1 000 000 kilometria mopolla? Se oli ainakin ton yhen ko rajan ylittäneen mielipide siit ett vasta sen jälkeen voi sanoo olevansa Asijan Tuntija.Perstuntumalla on ajettu yli 30 vuotta, eikä ole vielä tienpientareita tutkittu. Nuo rataleikit jätän niille joita se kiinnostaa. Tuohon 30 vuoteen mahtuu mutka jos toinenkin tiukkaa ja loivempaa. Kirjat mulla on kirjahyllyssä.![]()
![]()
Kymmenen pisteen vastaus!eikös se riitä ku 30 vuotta näittenrakkineitten kans ja henkisOotsä ajanu yli vai alle 1 000 000 kilometria mopolla? Se oli ainakin ton yhen ko rajan ylittäneen mielipide siit ett vasta sen jälkeen voi sanoo olevansa Asijan Tuntija.Perstuntumalla on ajettu yli 30 vuotta, eikä ole vielä tienpientareita tutkittu. Nuo rataleikit jätän niille joita se kiinnostaa. Tuohon 30 vuoteen mahtuu mutka jos toinenkin tiukkaa ja loivempaa. Kirjat mulla on kirjahyllyssä.![]()
![]()
![]()
Niinno, karkeesti ihmisii on kolmee tyyppii:Asiantuntijaksi ei tule koskaan. Ja yhä sitä mieltä että sen pyöränsä käyttäytymisen liikkeessä oppii parhaiten ajamalla sillä, ei kirjoja lukemalla. Silloin kun se pyörä alkaa viemään miestä siinä ei kirjat silloin tule mieleen. Ja ei ehkä miljoona vielä täynnä.Ootsä ajanu yli vai alle 1 000 000 kilometria mopolla? Se oli ainakin ton yhen ko rajan ylittäneen mielipide siit ett vasta sen jälkeen voi sanoo olevansa Asijan Tuntija.Perstuntumalla on ajettu yli 30 vuotta, eikä ole vielä tienpientareita tutkittu. Nuo rataleikit jätän niille joita se kiinnostaa. Tuohon 30 vuoteen mahtuu mutka jos toinenkin tiukkaa ja loivempaa. Kirjat mulla on kirjahyllyssä.![]()
![]()
![]()
Totta, ei ole ollut tarvetta.jätät rataleikit niille joita se kiinnostaa? Todennäköisesti et ole ajanut radalla, koska yleensä se kiinnostaa kaikkia jotka ovat radalla ajaneet. (yleensä noita kommentteja ei tule kuin niiltä jotka eivät ole radalla käyneet)
Tuosta se riemu ratkeaisi kun vetäis SP.llä mutkat roikkuen. Voi h******i! REPS!Mestarillista hiustenhalkomista.väärin. työntöohjaus ja painonsiirto yhdessä ovat tehokkain tapa.
Niinkuin Volpe tossa oli itse huomannut..kandee yhdistellä näitä juttuja.![]()
Kohtahan tuo kesä tulee niin pääsee taas työntöohjailemaan ja heiluttamaan pyllyä.
Hei nyt taisin oppia jotainKatsokaa motocross ajoja, saattaa termitkin selvitä. Siellä tehdään sladissa vastaohjauksia. Sillä pidetään etupyörä kulkusuunnassa. Se ei siis ole työntöohjaus, joka taas liitty pyörän kääntämiseen.
niin ei silti ettei tätä olisi jo tässä pitempäänkin yritetty kovastikin tolkuttaa...hidas mikä hidas... nyt siis vaan tämän ketjun otsikko sekä muutaman ajo-oppaan termit vaihtoon?edelleenkin suosittelisin puhumaan työntöohjauksesta...helpommin käsitettävä..nuo vastaohjaukset paremminkin kotilotermejä..
Hei nyt taisin oppia jotainKatsokaa motocross ajoja, saattaa termitkin selvitä. Siellä tehdään sladissa vastaohjauksia. Sillä pidetään etupyörä kulkusuunnassa. Se ei siis ole työntöohjaus, joka taas liitty pyörän kääntämiseen.![]()
(kunnes joku kohta sanoo jotta VÄÄRIN opittu)![]()
Siis: vastaohjaus = sladin suuntaan kääntämistä, kuten myös kotilolla talvikelillä esim.![]()
Ja työntöohjaus nimenomaan se kääntymisen ihme jota tässä tänään on kummasteltu.
Kiitos!![]()
ymmärryksestä En usko että kannattaa. Sulla on sen verran levee hymy ja henkselit paukkuu, ett turhaan tuhlaat kenenkään aikaa.Tarttee sitten alkaa vissiin kyselemään neuvoja pikkuhiljaa.![]()
*REPS*
Scuuba, lopeta jo itses nolaaminen. KiitosEn usko että kannattaa. Sulla on sen verran levee hymy ja henkselit paukkuu, ett turhaan tuhlaat kenenkään aikaa.Tarttee sitten alkaa vissiin kyselemään neuvoja pikkuhiljaa.![]()
*REPS*![]()
Sori mut me ei olla yhtään samalla linjalla; eli jos joku vanha parta menee sanomaan nyybälle "ett mee sinne liikenteen sekaan kokeileen kuin se homma toimii" niin siinä vaiheessa mun neuvo sille nyybälle on ett "ota ensin selvää kuin se homma toimii teoriassa, ja kysy sen jälkeen joltakin miten se toimii käytännössä, ja mee vasta sit sen jälkeen kokeilemaan käytännössä".Scuuba, lopeta jo itses nolaaminen. Kiitos![]()