Tää meidän Suomalaisten pessimistisyys on kyllä hienoa

Mutta onhan se meissä toki syvällä perimässä, jo keskiajalla heitettii omalla p*skalla ruottalaisia kun tulivat yrittään sivistään meitä ja kyllä tänkin vuostuhannen alussa oltiin sitä mieltä ettei kosketusnäyttö tule koskaan yleistyyn puhelimissa.
Tuossa Vergen ratkaisussa jää pois paljon pyörivää massaa verrattuna polttikseen ja/tai muihin patterimopo ratkaisuihin ja vastaavasti on toki jousittamatonta massaa, mutta ei kai nyt kukaan tuon pyörän ostajista sitä radalle ole ostamassa?!?!? Taipuu kyllä tasan varmasti jokaiseen maantie ja/tai rata mutkaa paljon paremmin kun mikään customi ja suurin osa homosohvista. Varmasti samaa luokkaa kääntyvyydessä mitä busa ja vastaavat pitkän akselivälin raskaat sportit.
Mitä tulee äänimaailmaan niin itse olen saanut sivusta seurata ja kuunnella paljon keskustelua Vergen vierellä ja vaikka en valitettavasti ole itse päässyt ajamaan niin uskon sen mitä monelta olen kuullut, että ajokokemus on niin erilainen ettei pahinkaan ääni fetissi mies tai nainen jää kaipaamaan moottorin pärinää.
Jos tuo Verge olisikin HD tai Ducati tekemä olisi täällä merkkiuskovien loputtomia ylistyksiä ja tatuointi liikkeillä kiire kun sitä piirrettäisiin ihoon, mutta kun se on supi Suomalainen, Seinäjokelaine keksintö niin porukka dissaa ja kyseenalaistaa koko keksinnön?
Tää on teknisenä ratkaisuna (Vergen moottori) ihan uniikki ja mielestäni Suomalaisena keksintönä sellainen, että nyt pitäisi olla ylpeä, mennä torille ja liputtaa oikeen huolella!
PS. ei ole itsellä mitään sidoksia Vergeen, en ole tilannut, ei ole näköpiiirissä koska tilaisinkaan, ajan diisseli autolla, pyörässäni ei ole dp-killereitä paikallaan.