• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Veriteko Vilppulassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mizku75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mizku75

New member
..Minusta tuli sitte Murhamies..
Pupuperheen isäntä tahi emäntä ei ehtinyt renkaat alta pois..
sad_orig.gif

olivat seurustelemassa keskellä tietä hiukan ennen tiukkaa mutkaa.Jarrasin ja ensin näytti että selvisivät säihkähdyksellä..toinen paineli oikealle puolen ojaan(leski) ja toinen säntäsin vasemmalle, mutta huomasi että kaveri oli mennyt toiseen suuntaan ja otti sitten pompun oikeelle ja suoraan eturenkaan alle.
Empä juuri kerenny tekemään muuta, kuin pitämään pyörän suorassa ja aika pehmeesti meni kyllä yli.pyörään ei tullu mitää mutta pupulle kävi hiukan heikosti..palasin heti tarkistamaan tilanteen kuitenkin, ettei jääny kitumaan.Eipä ollu.sen verran oli heikossa kunnossa kaveri..
Tarinan opetus:mopolla liikkuminen pitäs kyllä jättää valoseen aikaan..onnex ei ollu hirvi!!

Ois voinut käydä pahastikin mutta onneksi selvisit säikähdyksellä. Nuo on harmillisia juttuja aina...

Tarinan opetus:mopolla liikkuminen pitäs kyllä jättää valoseen aikaan..onnex ei ollu hirvi!!
No jos tuolta pohjalta lähtee niin on parasta mennä kaappiin ja pysyä siellä, jaa.. mutta siellähän voi astua hämähäkin päälle
/ tukehtua hapen puutteeseen.. ei ole elo helppoa ei..
pftroest.gif

Ei niin pientä luojanluomaa, ettei sieppais, kun tollast' sattuu. No jaa, ehkä jossain hippiäisen ja amiraaliperhosen välillä kulkee toi raja...

Ja sit oli onnea, et oli vaan pupu, eikä mikään näistä, joista täällä jo aiemmin jutskattiin... tosin, silminnäköjöiden puuttuesa, olisit voinut kiistää koko tapahtuman
tounge.gif

Pas*a homma, mutta sinun on vaan elettävä tapahtuman yli, auttaisikohan
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
ja käynti kirkossa ensi sunnuntaina
nixweiss.gif

tarinan opetus oli siinä, että ei väistellä niitä pupuja, kevyt jarrutus ja suoraan päälle vaan, jos väistät, niin se voi kuitenkin hypätä eteen ja hyvällä säkällä oot itse metsässä oman väistön takia.

062802moto_prv.gif

Hämätään se pupu ajamalla hännän yli, niin sitten sitä harmittaa. Ja eukko nauraa penkalla... Vilppulan veriteot...
biggrin.gif

Ois se hiukan hankala kehuskella täällä foorumilla jos ois ensin väistänny sadan metrin matkalla rusakko-ukkoa seitsemän kertaa, sitten ajannu pöpelikköön mopon päreiksi ja nähny kuusenoksain siimeksestä rusakon häipyvän kymmenjäsenisen naaraslauman kanssa auringonlaskua kohti...laulaen että: "I'm just a loouuunsome brown hare...
shaun.gif

tarinan opetus oli siinä, että ei väistellä niitä pupuja, kevyt jarrutus ja suoraan päälle vaan, jos väistät, niin se voi kuitenkin hypätä eteen ja hyvällä säkällä oot itse metsässä oman väistön takia.
Totta. About puolenkymmentä vuotta sitten jossain oli sellasta ohjelmaa et kuski väisti kotilolla tiellä olevaa oravaa. Ei osunu kotilo oravaa vaan kotilo puuhun ja matkustajalta henki poes.

Tietty se väistö tulee yleensä refleksinä, mut lopputuloksena o useesti kuitenni se et johonki käy kipeää.

Itse ainakin väistän kaikkia eläimiä, toisaalta se tulee ihan refleksinä, ei vaan pysty ajamaan kylmästi yli
omg.gif

pupulle
bawling.gif
kynttila.gif

Totanoin.. kandee oikeasti ottaa vähän rauhallisemmin eikä kelata kaiken maailman jutskia. Huomattavasti helpompi hengittää
smile_org.gif

Se että nuorempi tyttäresi tai kukaan muu sattuisi tulemaan 2-suuntaisella tiellä just samaan aikaan vastaan kun väistän oravaa, niin sitten ei kyllä voi mitään! Se on jo todella paskaa tsägää, luultavasti kuitenkin vetäisin siinä vaiheessa itse johonki penkkaan, joten eipähän tarvi mun kohdalla tätä asiaa enään murehtia.

Totanoin.. kandee oikeasti ottaa vähän rauhallisemmin eikä kelata kaiken maailman jutskia. Huomattavasti helpompi hengittää
smile_org.gif
Kannattais kumminkin miettiä asia selväksi, jotta mieltää mahdolliset riskit rottaa tms. väistäessään. Valitsee sit oman arvomaailmansa mukaiset teot.

Mielestäni jonkun vitun oravan takia ei kannata ihmishenkiä riskeerata.

smile_org.gif
Kannattais kumminkin miettiä asia selväksi, jotta mieltää mahdolliset riskit rottaa tms. väistäessään. Valitsee sit oman arvomaailmansa mukaiset teot.

Mielestäni jonkun vitun oravan takia ei kannata ihmishenkiä riskeerata.
Oon kyllä samaa mieltä!
kyllä tollasia pupuja/oravia o turha lähtee väisteleen sen kummemmin!
Käy vaan vielä itelle huonommin..
Jakyl mua v*tuttas jos joku tulis vastakkaiselta kaistalta kylkee sen takia, että väisti oravaa..
tounge.gif

Back