Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli siis ihan eri pyöräLuultavasti helekatin fiksu ekapyörä(kin) - katselin itsekin tuota melko vakavalla mielellä. Kun kone olisi n. 850-950 ja n. 60+ kilowattinen + mopo ihan hiukan isompi niin kaupat tulisi![]()
Kyllä tämä on mun "eka moto" Oli tää pikkubemu eli BMW 650 GS,- 05 -06..tuontimoto...mut tää Kawa vei voiton,tässä mittelössä..Ihan hyvä valinta.
Tosin mielipiteiden kysely lienee turhaa jos valinta on jo tehty.![]()
Ei oo paha hinta Versyksestä. Vuosimallien 07-09 välillä ei taida olla eroja kuin värityksissä.joo kuvalta tää on..näitä ylivuotisia pyöriä..hinta 7600€+takuu 24kk...kuvaltako ostit?Tämä moto ois tulossa alle.. Kokemuksia pyörästä...![]()
Toiselta Koolla alkavalta moottoripyörävalmistajalta löytyisi esim. 990 SMT, mut sen hinnalla saisi jo kaksi VersystäLuultavasti helekatin fiksu ekapyörä(kin) - katselin itsekin tuota melko vakavalla mielellä. Kun kone olisi n. 850-950 ja n. 60+ kilowattinen + mopo ihan hiukan isompi niin kaupat tulisi![]()
Kylla se vahan pieni pyora kakspaalla reissaamiseen on, satunnaisesti on tullut kaks paalla ajettua lyhkasia ajoja.Itse olen vakavissani harkitsemassa Versystä seuraavaksi pyöräksi, kertokaas miten sillä onnistuu kakspäällä reissaaminen?
Oletko sinä Tuna.. sij. tähän huggeriin??? Ja jos olet, niin paljon maksoit?Ei oo paha hinta Versyksestä. Vuosimallien 07-09 välillä ei taida olla eroja kuin värityksissä.joo kuvalta tää on..näitä ylivuotisia pyöriä..hinta 7600€+takuu 24kk...kuvaltako ostit?Tämä moto ois tulossa alle.. Kokemuksia pyörästä...![]()
Tuolla ER 6-ketjussa, oli juttua että takarengas linkoaisi ilman huggeria moskat sähköboksiin. Vähän ikävältä kuullostava piirre, vaikka ei mulla ainakaan viime kesän sateissa ollut sähköjen kanssa mitään ongelmia.
Onko kellään muuten kokemuksia Leo Vincen sliparista Versyksessä? Tartteeko powercommanderin ja olisko muuta hyötyä kuin paremmat äänet ja kevyempi paino kuin alkuperäisessä pöntössä?
Joko huggeri on asennettu? Kausi on muuten korkattu, eilen hain oman Versyni talliinKävin hakemassa juurikin tuon Ermaxin huggerin viikonloppuna Stormilta. Hinnaksi maalaamattomalle mustalle tuli 119,-. Tarttis pääsiäislomalla viritellä paikalleen.