Piti vähän muokata, kun viesti lähti ulos vähän ennen aikojaan...
> se sivulaukkutelineiden ruma soviteosa olisi helposti ja nopeasti irroitettavissa... Ilmeisesti ne jäävätkin laukkuihin kiinni, vai kuinka?
Joo, siihen telineeseen laitetaan ensin se sovitinpala ja laukku kiinnitetaan siihen sovitinpalaan. Kiinnitys käy esim. kolikolla kääntämällä ja kestää noin 5 sekuntia. Purkaminen tapahtuu käänteisessä järjestyksessä, ja sen sovitinpalan voi säilyttää laukkuun kiinnitettynä. Laukkua ei voi irroittaa niin, että sovitinpala lähtisi samalla kertaa (kiinnilukittavuussyistä), joten tässä on pieni ylimääräinen vaiva. Mutta sen viitsii kyllä lusia, kun näkee, että telineet ei raiskaa koko pyörää. Systeemi on vissiin prikulleen sama myös niissä sivulaukkutelineissä, joita mulla ei ole.
> etkös ollutkin juuri tunti sitten Stormissa käymässä?
Juu, ajattelinkin siinä silloin, että "toi on varmaan se". Ei näitä VFR:iä täällä kuitenkaan niin paljoa liiku. Niin kuin varmaan huomasitkin, se rakennus näkyi mun pyörän takaa, joten ei se teline kovin iso ole.
>
etkös ollutkin juuri tunti sitten Stormissa käymässä?
>
Juu, ajattelinkin siinä silloin, että "toi on varmaan se". Ei näitä VFR:iä täällä kuitenkaan niin paljoa liiku. Niin kuin varmaan huomasitkin, se rakennus näkyi mun pyörän takaa, joten ei se teline kovin iso ole.
Pitäis varmaan munkin alkaa uskaltaa ottaa päätä pois puskasta vähitellen ja tulla rohkeasti juttelemaan, kun jotain kiinnostavaa näkee... Vielä kun olen vähän newbie tuon mopoilun suhteen ylipäänsäkin, niin aina vähän jännittää...

No, kyllä tämä varmaan tästä...
Takaisin asiaan... En sitä tullut kuin vilkaisseeksi, mutta ei se tosiaan isokokoinen ollut, tukevan näköinen silti. Toi on kyllä kieltämättä aika houkutteleva vaihtoehto. Pitääpä soittaa tuonne Tampereella olevalle jälleenmyyjälle, josko heillä olisi faktaa niiden sivutelineiden sopivuudesta sen Laserin kanssa...
Pjs:lle:
Kyllähän toi kimppatilaus sopii, sitten kun alkaa olla kaikki tarvittavat vempeleet selvillä. Ja rahat niihin myös... Listani tosin taitaa olla loppumaton...
Yksi inhottavan houkutteleva nettisivusto saksanmaalta löytyikin...
http://www.thurn-motorsport.de
Sieltä saisi putkien lisäksi huggerin, sen kanssa sopivan alumiinisen ketjusuojan, Lasereitten kanssa sopivan lyhyemmän rekkaritelineen jne. jne.
Mitähän noista "välttämättömyyksistä" jo nyt tulisi? Ao. hinnat ihan hatusta vedettyjä, mutta sinnepäin kumminkin.
Slipari noin 800, PC III 350, Laukkutelineet 250, Laukut 400, Hugger 200, Ketjusuoja 65, Rekkariteline 130,
Yhteensä 2195 egeä.
Ai niin se nahkapukukin olis kiva +800...
Kukahan noi maksais? Hyviä moniveto- sekä lottovihjeitä otetaan vastaan...
Tai jos jostain löytyy kaunis, rikas ja hyvätapainen vaimoehdokas, niin enpä laita hanttiin siitäkään vihjeestä...