Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mulla on ollut tuollainen Abba Superbike Stand käytössä vuodesta 2010 alkaen ilman etupään nostajaa.
Etupään nostaja taitaa olla uusi juttu Abballa, sitä ei ollut myynnissä silloin, kun itse ostin Abban.
Abban standi on oikein hyvä ja helppokäyttöinen vehje sinänsä, mutta pieni varoitus kuitenkin tuosta etupään nostajasta lienee paikallaan.
Katsottuani tuon videon suhtaudun aika skeptisesti etupään nostajaan, koska VFR1200 on hyvin selvästi etupainoinen seisoessaan Abban standissa, eikä eturengas todellakaan nouse maasta pyörää takapäästä kevyesti alas painamalla. Siitä videolla näkyvästä hihnasta saattaa joutua kiskomaan kaksin käsin, jos aikoo saada eturenkaan ilmaan.
Saitko jo ?
Öölarin jouset on edessä. Oli myös jäykemmät öljyt, mutta vaihdoin takaisin alkuperäiseen jäykkyyteen. Kannattaa muuten olla tarkkana noissa viskositeeteissa. Eri valmistajien ilmoittamat viskot eivät välttämättä ole suoraan vertailukelpoisia jäykkyydessä. Nyt edessä on Bel Ray High Performance Fork Oil 5W, joka vastaa jäykkyydeltään alkuperäisöljyä.Keulan huollon (öljyt ja jouset) aion tehdä nyt keväällä. Tässä kaiketi ei mitään erikoista ole vai...
Onkos kukaan vaihtanut vähän jämäkämpää öljyä tai jäykempää jousta?
Kyllä. Vähän napakammat kuin orkkikset, mutta ei liikaa. Minusta aika sopivat. Takana on vähän jäykempi jousi (190, vakio on 180 N/mm) koska ajellaan paljon kaksi päällä + matkatavarat.Laitoitko 10N/mm jouset?
Tuon tarpeellisuutta olen joskus miettinyt. Ducatissa oli aikoinaan melko kookas ja oli yhtä kurainen päältä kuin altakin eli en tiedän suojaako käytännössä paljonkaan. Ite oon ajellu ihan paljaana ja ei ole paikat kuraantuneet oleellisesti. Tietty ulkonäköasiat ovat ihan erikseen.Pyramidin takahuggeri oli fiasko ja jouduin laittaamaan palasiksi. Huomenna soitan Lontoolaan Skidmarx:ille ja kysäsen josko olis Vifferin huggeria Carbonina; mustana olis tarjolla.
).