TonttuR
New member
Alakatteet ja tankki pois. Jäähdyttimen joutuu irrottamaan kiinnikkeistään ja vetämään eteen, jotta etummainen venttiilikoppa sopii lähtemään pois.
Ok kiitos vinkistä
Täytyy ruveta pajuttamaa Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alakatteet ja tankki pois. Jäähdyttimen joutuu irrottamaan kiinnikkeistään ja vetämään eteen, jotta etummainen venttiilikoppa sopii lähtemään pois.
Täytyy ruveta pajuttamaa Tuota, kuka ehtis/viittis mitata 90-93 mallin VFR:n jalkatapin kiinnityshahlon kokoa...
Siis sen korvakkeiden välin, mikä on siinä "tappirungossa", johon jalkatappi tulee kiinni.
Mieluiten nopeesti/kiireellä/heti, koska tietäis hankkia soppelit tapit tai aihiot mistä sovittaa.
Kiitos.
Nyt on sitten venttiilit säädetty. 1 imu vaati säätöä oli hieman pienet välykset . Nyt vielä loppukasaukset niin
Jääkiekko pelit haittaa kasausta
![]()

, toki oishan se sitten uusi, laadukkaampi kuin alkuperäinen ja huollettavissa/säädettävissä. Etupäähän vaihdoin talvella uudet stefat ja öljyt.

Viime talvena tuli hankittua vfr750f 1996 ja nyt on reilu 400km tullut kurvailtua ja pyörähän on aivan mahtava laite! Pyörällä ajettu mittarin mukaan +64000km tällä hetkellä ja yleisilmeen mukaan pitänevät paikkansa. Muutama kysymys on herännyt pyörän suhteen eli jos apuja saisin?
1.Lämpömittarin toiminta, Lämmöt näyttäisi olevan aika alhaalla mittarin mukaan ajossa. Flekti lähtee pyörimään hieman yli puolenvälin mittarin mukaan liekö normaalia? Ohessa havainnollistava kuva eli lämmöt ajossa merkattu punaisella viivalla ja keltaisen viivan kohdalla flekti lähtee pyörimään. Jos tuo ei ole normaalia niin oma veikkaus seraavanlainen, flektin anturi toimii niinkuin pitääkin ja mittariston lämpötila-anturi antaa väärää tietoa mittaristolle???
2.Alkuperäinen showan valmistama? takaiskari todettiin kevään ekalla letka-ajelulla aika löysäksi kakapäällä ja sen huolto/vaihto meni työn alle. Onko joku huollattanut tuon alkuperäisen takaiskarin ja vaihdattanut/vaihtanut siihen jäykemmän jousen/kiristänyt esijäännitystä (onko edes säädettävissä)? Jos joku on huoltanut tuon orggis pampun niin mitä maksoi ja missä tehtiin? Skoog racingistä tarjosivat wilbersin uutta takapamppua alkaen n.400€ hintaan, mutta tämä on melkeen puolet pyörän hinnasta, toki oishan se sitten uusi, laadukkaampi kuin alkuperäinen ja huollettavissa/säädettävissä. Etupäähän vaihdoin talvella uudet stefat ja öljyt.
Pyörä on tosiaan aivan upea ajettava jo nyt, kun vaan tottuisi noihin ääniin (orggis vaimennin), jotka ovat kuin käyntivikaisen 4 pyttyisen rivimoottorin soundit kun köröttelee alhaisilla kierroksilla. Vääntöä/kulkua riittää erittäin hyvin. Pyörän laatikko toimii myöskin kuin ajatus ja yhtään välivapaata esim. ei ole vielä tullut. Perjantaina hain aditasta emäputkeen asennettavan ram-mountin, johon tulee tomtom 5 navi kiinni. Hieman haasteellinen tuo vfr:n stonga navin suhteen, kun yläkate tulee osittain stongan päälle.
Tulevia remppoja on kaasarien synkkaus, venojen tsekkaus ja laukkuteline pitäisi asentaa takaisin.
E:Tälle piuhalle pitäisi myös löytää paikka. Pitkään etsittiin paikkaa tällä johdolle, mutta edelleen se on irrallaan. Kaikki toimii pyörän mittaristossa/valoissa etc. niinkuin pitääkin. Pyörään on asennettu xenon valo toiseen umpioon eli olisiko tuo jonkin valoihin liittyvä juttu mitä ei tarvitse, koska xenon polttimo?
![]()
E:Tälle piuhalle pitäisi myös löytää paikka. Pitkään etsittiin paikkaa tällä johdolle, mutta edelleen se on irrallaan. Kaikki toimii pyörän mittaristossa/valoissa etc. niinkuin pitääkin. Pyörään on asennettu xenon valo toiseen umpioon eli olisiko tuo jonkin valoihin liittyvä juttu mitä ei tarvitse, koska xenon polttimo?
Eikös näytä parkkivalon johdolta? Parkkivalo näissä taitaa olla aina umpion pohjassa oleva polttimo.






Omassa -98 800 VFR:ssä (LCD-näyttö lämmölle) on lämmöt maantieajossa normaalisti vain n. 75 astetta, mutta jo toisen perässä ajaessa nouse helposti sinne 80 asteeseen, ja kaupunkiruuhkissa voikin nousta jo lähelle 105 astetta.