Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime vuoden toukokuun ja marraskuun välisenä aikana 5,56 l/100 km. Yksin ajoa vähäisellä kuormalla ja enimmäkseen keskivauhtisia maanteitä.paljonko ollut teillä kulutus lukemat 100km kohti noin?

Eipä mulla aikaisempiin viesteihin nähden oikeastaan mitään uutta kerrottavaa ole tullut. Harvakseltaan olen ajellut, nyt kesälomalla ainoat reissut ovat viime viikolla huollossa Riihimäellä käynti ja eilinen Hangossa käynti. Jos ensi tai seuraavalla viikolla taas joitakin pitempiä lenkkejä ajaisi. Tyytyväinen kaikinpuolin olen ollut.Hyvät Crossrunnerin omistajat. Kertokaapa kokemuksia lisää ko. pyörästä (risuja ja ruusuja).
... Zenery tuossa valitteli keskiseisontatuen puutetta, itselläni se on kun tuli RTG-paketin mukana ja olisin sen kyllä muutenkin tilannut, on se hyvä olla olemassa. Saa sen jälkikäteenkin hommattua.
/[/url]

Kuka kurja osti Vantaan Biketeamista maanantai iltapäivän-tiistain välisenä aikana mustan 5tkm ajetun Crossrunnerin?
Kävin maanantaina alkuiltapäivästä ajamassa sen ja olin jo keräilemässä rahoja kasaan tuota varten, vaimo suostuteltu kukilla jne.
Olisin säästänyt kukkarahatkin bensaan jos olisin tämän tiennyt![]()

Sori....se olin minä....![]()

Heti 2 vuotta asiaa haudottuanivoisi katsella jotakin pikkuista tankkilaukkua, kun vanha laukkuni ei tuohon tankin päälle istu.
Tuolta ketjun alkupäästä voit lukea minun kahden vuoden takaisen mielipiteeni. Olen 179 cm pitkä. Uutta kerrottavaa ei ole, sillä korkea pleksi kiinnitysrautoineen on ollut siitä lähtien pakkausmuoviin käärittynä varastossa. Ainakin jossain vaiheessa korkea pleksi erikseen ostettuna maksoi Brandtilla 193 euroa.Onko kenelläkään omassa Crossrunnerissaan korkeata pleksiä? Kannattaako hankkia? Miten tuuli ottaa kypärään korkealla pleksillä? Olen pienikokoinen kuski joten tuulen vaikutus on varmaan eri kuin pidemmällä kuskilla. Osaako joku vielä kertoa paljonko tuollainen korkea pleksi kustantaa?
U:GB:3160