• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Victory Suomessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoeSixpack
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Missäpäin toiset Victory-kuskit vaikuttaa? Itse pyörin Kouvolan seudulla, vois olla ihan mukava käydä hörppäämässä kuppi kahvia ja vaihtamassa mielipiteitä toisten Victorylla ajavien kanssa.

Missäpäin toiset Victory-kuskit vaikuttaa? Itse pyörin Kouvolan seudulla, vois olla ihan mukava käydä hörppäämässä kuppi kahvia ja vaihtamassa mielipiteitä toisten Victorylla ajavien kanssa.

Taitaa olla siellä etelässä pyörät .... eipä paljon ole kohtaamisia ollut. Maahantuoja on pitänyt jotain yhteisajoja... . Pohjamaalla en ole nähnyt kuin omassa tallissa :D
Vecas ollut minulla jo viidettä kesää.. . ja aina vaan mukava ajella ja huoleton peli.

PS. Kävin kunnon koeajolla Judgella... on tosi kevyt ja notkea ...
Mr

Joo, ei ole pahemmin Viccejä vastaan tullut.. mutta herättää keskustelua meni minne vaan. Aina tulee joku kyselemään että mikäs peli se tämä on...

Tuolta: http://www.ajoneuvotilastot.com voipi haeskella kaikenlaista.. Itseäni ihmetyttää kun Hammerin kasipalloa on merkattu kahdella eri tavalla, eight-ball ja 8-ball :blink:

Olikohan Big Wheelsissä joku kokoontuminen tänä kesänä kun siellä oli niitä melko paljon, vs mitä niitä normaalisti missään näkeekään.

Tapasin reilu viikko sitten hieman iäkkäämmän naisihmisen jolla oli tallissaan lähes uudenkarheat Victory Hammer sekä Jackpot ja hänen ystävättärellään kokomusta Yamaha XV950 vm 2013. Olin hieman :blink:

Jos tilastoa luin oikein.... 271 kpl:tta Suomessa.
Ps. Eka vika 11 v vanhaan pyörään viiteen vuoteen... ei jaksanut käynnistyä :kääk:
Lisävirralla käyntiin ja otin valojen sulakkeen pois ja ajoin kotiin. Latausjännite ajossa 14.2 v.
Akku osottautui alkuperäiseksi, varaosa Polaris 4010466 . Ei tosin kestänyt kuin 11 vuotta.
Näyttää olevan Yuasan YTX20L-BS..... saatan ostaa samanlaisen :wanna:

MR

Viimeksi muokattu:
Tottakai, sen verran viileätä ollut että vain ~300km ehtinyt paukutella. Pääsiäiseksi lupaili vähän lämpöisempää, onneksi..

Juu. Silloin ajattelin itsekin käydä lenkin heittämässä.
Pari kertaa talvella käynnistin ja fiilistelen ääniä.
Syksyllä kun laitteen ostin vasta niin hieman polttelis.
Jalkatapit pitäis ostaa, niin pääsis vaimokin matkaan mukaan.
Tosin soolo penki nyt kiinni. Tapeilla on muuten aikas suolainen hinta.:paikallatuulee:

Ebayn ihmeellisestä maailmasta löytyy aika kivasti kaikkea hilpettä näihin vehkeisiin, Suomen tarjonta näihin on aika rajallista. Yhtä sun toista pientä olen sieltä itsekin tilaillut, madallus-sarjaa, vilkkuja yms. Hirveästi ei voi modata kun takuu painaa vielä päälle, mutta jotain pientä kuitenkin :)

Lauantaina 16.4 Pirkanmaalla Kaivannossa näkyi Victoryja
Tunnistaako kukaan itseään? Pari kaveria yritti päästä Lahti-Tampere tielle kahvilan liittymästä.
Ajettiin ohi (8-ball ja Jackpot). Hätäsesti heilautin kättä. Takaa tuli lanssi vilkut päällä. Oli muuten hyvin pyöriä liikkeellä.

Juu. Silloin ajattelin itsekin käydä lenkin heittämässä.
Pari kertaa talvella käynnistin ja fiilistelen ääniä.
Syksyllä kun laitteen ostin vasta niin hieman polttelis.
Jalkatapit pitäis ostaa, niin pääsis vaimokin matkaan mukaan.
Tosin soolo penki nyt kiinni. Tapeilla on muuten aikas suolainen hinta.:paikallatuulee:

Jos jollain on takaistuimen puutetta, niin minulla ylimääräinen

Mr

Nyt on vain takapenkki jäljellä.
Myin pyöriä vähemmäksi ja Victory meni ensin. Hyvä maku jäi pyörästä, mutta jos vero tulee niin neljästä kahteen puolittaa maksut.

Mr

Vähän samoja ajatuksia, 2->1. Laukkupyörä tilalle kenties, sen verran tyytyväinen olen ollut tuohon Vicciin että kenties sieltä leiristä sekin hommataan. Aika näyttää

Harmi, ettei merkki löytänyt ostajia riittävässä mittakaavassa. Ihan vekkuleita pyöriä tekivät.

Mitäköhän toi lopetus tarkoittaa käytännössä?
Varaosien saatavuus, pyörien hinnat varsinkin käytettyjen, uudet putoo varmasti? Tuleeko käytetyissä notkahdus ja sitten hinnat nousee. Onneksi ei ole uutta useamman kympin peliä odottamassa lumien sulamista.

Back