Kalpa
New member
Alkoi hiukan kyrsimään noi tuhat ja yksi threadia samasta moposta. Onhan niissä paljon hyvää juttua mutta ei meinaa enää edes muistaa missä niistä puhutaan mistäkin osa-alueesta ja otsikoiden perusteella on turha koittaa arpoa.
Eli jospa tehdään yksi virallinen thread jossa päästään kyselemään ja tilittämään pikku-zetan tiimoilta
Voidaan vaikka laittaa linkit noihin muihin threadeihin mutta ne vois mun puolesta vaikka lukita.
Värijakauma
Lisäpalikat ja vermeet
Z750 omistajat hoi! (onko ilmennyt vikoja vai not)
Siitä sisäänajosta
Tilattu! (aika kattava thread)
Noh, en jaksa alkaa enempiä kaivelemaan. Tuolta löytyy tietoa tuningista äänenpaineisiin ( hyvin yksityiskohtasesti
)
Ja jos nyt itse aiheeseen kannan kontribuutioni niin "aurinkolippa" hommattu ja ensi viikolla kwakaan vaihtuu leovincen kannu. Until that, täällä on joitain kuvia kawasta nykyisellään.
Eli jospa tehdään yksi virallinen thread jossa päästään kyselemään ja tilittämään pikku-zetan tiimoilta
Värijakauma
Lisäpalikat ja vermeet
Z750 omistajat hoi! (onko ilmennyt vikoja vai not)
Siitä sisäänajosta
Tilattu! (aika kattava thread)
Noh, en jaksa alkaa enempiä kaivelemaan. Tuolta löytyy tietoa tuningista äänenpaineisiin ( hyvin yksityiskohtasesti
Ja jos nyt itse aiheeseen kannan kontribuutioni niin "aurinkolippa" hommattu ja ensi viikolla kwakaan vaihtuu leovincen kannu. Until that, täällä on joitain kuvia kawasta nykyisellään.