• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Virallinen Z750 2004 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kalpa

New member
Alkoi hiukan kyrsimään noi tuhat ja yksi threadia samasta moposta. Onhan niissä paljon hyvää juttua mutta ei meinaa enää edes muistaa missä niistä puhutaan mistäkin osa-alueesta ja otsikoiden perusteella on turha koittaa arpoa.

Eli jospa tehdään yksi virallinen thread jossa päästään kyselemään ja tilittämään pikku-zetan tiimoilta  
wink.gif
Voidaan vaikka laittaa linkit noihin muihin threadeihin mutta ne vois mun puolesta vaikka lukita.

Värijakauma

Lisäpalikat ja vermeet

Z750 omistajat hoi! (onko ilmennyt vikoja vai not)

Siitä sisäänajosta

Tilattu! (aika kattava thread)

Noh, en jaksa alkaa enempiä kaivelemaan. Tuolta löytyy tietoa tuningista äänenpaineisiin ( hyvin yksityiskohtasesti  
wink.gif
)

Ja jos nyt itse aiheeseen kannan kontribuutioni niin "aurinkolippa" hommattu ja ensi viikolla kwakaan vaihtuu leovincen kannu. Until that, täällä on joitain kuvia kawasta nykyisellään.

Ei Kalpan ehdotus oikein ota tulta?-)

Tangon vaihtaneille muuten kyssäri: porasitteko uuteen stongaan reiät niitä kontrollien tappeja varten? Ite otin kylmästi veitsen ja vuolin ne veks. Sitten teippiä tangon ympärille ja ruuvit kunnolla kireälle. Vasemmanpuoleinen kontrolli pyörii kyllä, jos väkisin vääntää, oikeanpuoleinen tuntuu pysyvän hyvin paikoillaan. Nyt pitäis vielä väköstää tankopainot, kun ei ollu kierteitä Renthalissa...

Näyttää olevan pikkuhiljaa yleinen trendi, että sakki matkamopottaa zetaa ku lisäkatetta laittavat
tounge.gif
(ja mulle piruiltiin kun laukut tilasin=) Mua ei tuo ajoviima ole pahemmin häirinny ees. Tosin eipä oo >250km matkaa tullut vielä edes ajettua.

No ei toi etupleksi ny niin matkamotohenkinen oo, ainakaan minun
mielestäni. Se on niin pieni että näyttää enemmän keesiltä kuin
tuulilasilta! Makuasioita joista sopii kiistellä...

buttrock.gif

Kyllä tän olis parempi ottaa tulta
mad.gif

No ei ny, täytyy vaa koittaa keskittää kaikki omat jutut tänne ku kuitenki oon tälläne z750n aktiivinen säätäjä.

Nii lipan laitoin ja lähinnä ittellä oli mielessä et siihen saa just sellasen irokeesin (tjsp) elikkäs mun silmään se maski näytti niin yksinäiseltä. Matkaa jos nakulla ajaa niin varmaan ihan sama onko se aurinkolippa siinä vai ei. Se mitä oon ite tahkonnu reissuu ni ihan samaa touhuu se on kuin entisellä katetulla mopolla, ainoo vaa et joku paikka aina puutuu tai krinnaa. Se mikä paikka oireilee riippuukin sitten moposta
sport05.gif

Nyt vielä kun sen leovincen kannun saa kiinni niin en perkele tee enää mitään
tounge.gif
Aikuinen mies ja kaikki rahat menee että saa ihan uudesta prätkästä ajokelpoisen
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif

Ja kyllähän sen helvetin kalliin pleksinpalan, paremmin tunnettu nimellä "lippa", virallinen nimi laittoi hiukan hymyilemään "touring screen"
crazy.gif

Vässykkämeinikiä. ei hinnat-alkaen zetalla kouvolaan ja takas, ihan vitun hirveessä kaatosateessa ja ei mitään sateenkestäviä höpö-höpöjä.

Helposti.

Oikeesti jos matkavessoja haluutte niin myykää noi 750t pois ja menkää BMW kauppaan.

Renthalista: Porasin reiät, alkais vituttamaan jos kaasukahva jää 'käteen' kesken session.. piti poraa itseasiassa kaks kaasun puolelle, et sai asennon kunnolla kohdalleen.

Kyllä se ekstää ne pari peintä reikää, oli aika vitun tiukkaa tavaraa porata vaikka onkin vain 'alumiinia' taitaa olla jotain muutakin 'vähän' siinä seoksessa..

Vässykkämeinikiä. ei hinnat-alkaen zetalla kouvolaan ja takas, ihan vitun hirveessä kaatosateessa ja ei mitään sateenkestäviä höpö-höpöjä.

Helposti.

Oikeesti jos matkavessoja haluutte niin myykää noi 750t pois ja menkää BMW kauppaan.

Renthalista: Porasin reiät, alkais vituttamaan jos kaasukahva jää 'käteen' kesken session.. piti poraa itseasiassa kaks kaasun puolelle, et sai asennon kunnolla kohdalleen.

Kyllä se ekstää ne pari peintä reikää, oli aika vitun tiukkaa tavaraa porata vaikka onkin vain 'alumiinia' taitaa olla jotain muutakin 'vähän' siinä seoksessa..
Sää et vissii omista sarkasmivaroitinta
lookaround_orig.gif

Hki-Pori-Hki reitti kuuluu vakiorepertuaariin. Viimeksi yhdeltä istumalta Porista Helsinkiin, satoi ja paistoi.

Mut millä betoniterällä sä olet oikein niitä renthaleja porannut? Omiin apicoihin kobolttiterä uppos ko voihin. Ja sama vika, kaks reikää kaasun puolella mullakin, aika vaikeeta loppupeleissä hahmottaa millon se on hyvin
tounge.gif

Hei tää on sit ehkä maailman noloin kysymys, mutta oisko kellään
vinkkiä että kuinka tommonen ankanpyrstö kootaan? Avasin paketin
aamulla ja ei juma, siellä oli tyyliin kymmenen pussillista pieniä
muttereita, tankoja ja kuminpalasia, muttei kokoamisohjeita.

Varmaan joku älykkyystesti. Täytyy irrottaa takapenkki ja vertailla
josko siellä pohjassa ois vastaavanlaisia palasia...

withstupid.gif
blush.gif

Hei tää on sit ehkä maailman noloin kysymys, mutta oisko kellään
vinkkiä että kuinka tommonen ankanpyrstö kootaan? Avasin paketin
aamulla ja ei juma, siellä oli tyyliin kymmenen pussillista pieniä
muttereita, tankoja ja kuminpalasia, muttei kokoamisohjeita.

Varmaan joku älykkyystesti. Täytyy irrottaa takapenkki ja vertailla
josko siellä pohjassa ois vastaavanlaisia palasia...

withstupid.gif
blush.gif

Jos joku kerkeis napsasemaan kuvan tuosta pyrstön alapuolesta se vois auttaa? Voin sen tehdä kunhan töistä pääsen, mutta tokkopa jaksat niin kauaa odottaa/joku kerkee jo jotenkin esim. tuollaisella kuvalla sua auttamaan?

Jos joku kerkeis napsasemaan kuvan tuosta pyrstön alapuolesta se vois auttaa? Voin sen tehdä kunhan töistä pääsen, mutta tokkopa jaksat niin kauaa odottaa/joku kerkee jo jotenkin esim. tuollaisella kuvalla sua auttamaan?
Hei toi olis ehkä maailman paras juttu! Ei mulla ole mitään kiirettä,
töissä kökin eli en viellä kuiteskaan pääse ajamaan asiaa etiäppäin...

thumbs-up.gif

Hei toi olis ehkä maailman paras juttu! Ei mulla ole mitään kiirettä,
töissä kökin eli en viellä kuiteskaan pääse ajamaan asiaa etiäppäin...

thumbs-up.gif
Tässäpä näitä. Kuvat on otettu jälkeen murron, jos ihmettelet(te). prkl kun ei ollut hälytin päällä, kun veikkailin sen edellisenä päivänä huutaneen sen takia että oli säädetty niin herkälle että meidän työpaikan turvallisen (?niin luulin?) autohallin betonilattioiden tärinä (kun kotilot ajelee möykkyjen yli) laukaisee sen
veryangry.gif
K****päitä kiinnostaa sellainen mopo eniten jossa ei ole häly päällä, ei niinkään sellainen jossa sitä ei edes ole?
Voimia niille joiden mopoille on sattunut pahempaa, riepoo meinaan tällainen ihan miehekkäästi. Pyrstö oli irti paikoiltaan osin liikkeelle lähtiessäni ja kun en sitä huomannut, niin lensi satasessa mäjelle - aivan v*****i naarmuja
veryangry.gif

kuva1
kuva2

Kiitos ja kumarrus, Gubbe! Vähän näin tuo palapelin järkeilinkin,
tosin ei ollut minkäänlaista visiota että mihin tuon suorakaiteen
muotoisen pehmiketarran iskis... Mites ne kaks 'kumituttia'?
Näyttävät siltä että jotkut reiät niilä vois tukkia, mutta tuntuu
tuo läimiskä pysyvän paikoillaan ilmankin...?

bowdown.gif

Nyt on kyl mies liekeissä. Huomenna saan sen sliparin mopoon
062802jumpie_prv.gif

Sen jälkeen pitäis olla mopo siinä iskussa ettei tarvi enempiä säätää. Paitti et talvella maalataan kawan vihreäksi
tounge.gif

Paitti et talvella maalataan kawan vihreäksi  
tounge.gif
Ihanko oot tosissas?
Kuiteskin ensivuodeksi tulee pikku-zetakin vihreänä!  
tounge.gif

edit: Ai niin, eilen porasin tuon kuttaperkanpalasen, jota myös
tuulilasina kehdataan myydä, paikalleen. Enpä kyllä huomannut
mainittavaa eroa aikaisempaan. Taas köyhää huijattiin.
confused_orig.gif
En tiedä vielä ittekään oonko tosissani
biggrin.gif

Kyl mun mielestä se lippa vei pahimman purjehduskelin keskeltä rintaa pois. Tosin aivan sama millai se tuuli sitte ottaa, nakupyörällä sitä saa mitä tilaa. Näön vuoksi mä sen lipan laitoin
wink.gif

Voi kun tuota lippaa ois saanut esim. läpinäkyvänä punaisena!
(samaa sävyä kuin mittaristo) Ois saanut hiukka karismaa ja
persoonaa kultapieneen! Tottahan se on että nakuilijat kärsikööt
nahoissaan! (Toivottavasti on kiree nahka niin ei lepata tuulessa.)
wink.gif

Nyt kun viel itekkin löytäis jostain (mustan) sliparin niin elämä hymyilis.
sport05.gif

Back