• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Virallinen Z750 2004 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kukaan koittanut myydä Zetaa? Lähinnä että onko ollut ostajia/kiinnostuneita liikkeellä minkään vertaa...
062802moto_prv.gif

no uhhuh..Ostettiin tuossa uus öljynsuodin zetaan...Nyt kun olin menossa vaihtaa sitä, niin huomasin, että mulle oltiin myyty 80 -luvun zetan öljynsuodatin.
crazy.gif
V**** Allright.
kaboom.gif

Mun muistaakseni se kysy vm:ää, mut toisaalta se puhu kyllä niin sekavia muutenkin..ensiks ollaan ostamassa öljynsuodinta, nii se alkaa puhumaan ilmansuotimista ja sit ku kysytään ilmansuotimista, nii sit se puhu öljynsuotimista.
biggrin.gif

Nojoo..mutta niitä kuvia; Zetaa

Öhlinsit puuttuu viäl, mut eiköhän neki tuu kehiin tos talven aikana.

En tiedä tuosta nakista, mut eilen tuossa kattelin et näyttäs pinta olevan noiden "sakko"merkkien tasalla, ja renkaalla ajettu tasan 4000km.
confused_orig.gif
On vissiin hiukka pehmeetä seosta, tai sit meikä on vaan antanu hanaa!
biggrin.gif

buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
Aluksi, mahtava oli löytää tämmönen .org ja vielä zetakuskeja pullollaan! Mulla on vielä 3mm kuviota jäljellä ja kilometrejä 6200 takana. Taitaa johtua pappamaisesta ajotyylistä..
sport05.gif

Mun muistaakseni se kysy vm:ää, mut toisaalta se puhu kyllä niin sekavia muutenkin..ensiks ollaan ostamassa öljynsuodinta, nii se alkaa puhumaan ilmansuotimista ja sit ku kysytään ilmansuotimista, nii sit se puhu öljynsuotimista.  
biggrin.gif
Moka tuli kun Allrightin luettelossa ei ole kuin 80- luvun z750:t.
Pitää kuitenkin sanoa että Allright vaihtoi suodattimen päikseen kalliinpaan, eikä edes kysellyt mitään kuitteja.

On kuitenkin hyvä kauppa, mokia sattuu.

Nonni!

Nyt on sitten huiput mitattu tutkalla kun taakse on vaihdettu 45 takahammasratas... Moisella muutoksella kawa kulkee huimaavat 220km/h ja mittari muistaakseni valehteli nopeudeksi 252km/h.  
062802moto_prv.gif

Eli nyt ei kenenkään tarvi enään sitä liikenteessä koittaa  
biggrin.gif
Mittari valehtelee pikkusen 48 piikkisellä takarissalla.
mittari näyttää 276 ja todellista 223.7  
bawling.gif
Voisko joku valottaa mitä varten takarattaita vaihdellaan? Kiihtyvyyttä ja keulimista helpottamaan vai? Jos näin, niin minkälaisia kokemuksia "lainattujen" lisäksi löytyy.

Noi taka/eturissan waihtelijat on niin turpeita possuja jottei toi jaksa muuten wääntää ylämäen päälle ilman jotta takanatulewa tukkirekka antaa työntöapua.....
pftroest.gif
062802moto_prv.gif

Olipas kiva pitkästä aikaa eilen vetää pieni lenkki Zetalla
062802moto_prv.gif

Autoilijat tosin kyttäsivät kun siirsin mopon toiseen talliin kymmenen kilsan päähän.

Back