Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan koittanut myydä Zetaa? Lähinnä että onko ollut ostajia/kiinnostuneita liikkeellä minkään vertaa...![]()
Eikö kysyny vm.? Vai oiskohan itte pitäny ilmottaa et kyseessä ei oo mikään antiikkipyörä?no uhhuh..Ostettiin tuossa uus öljynsuodin zetaan...Nyt kun olin menossa vaihtaa sitä, niin huomasin, että mulle oltiin myyty 80 -luvun zetan öljynsuodatin.V**** Allright.![]()
![]()
Oot kuitenki rahas laittanu siihen. Miksi jos se on niinMyydä ? Tota Paskaa kukaan huoli se o ihan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sä oot wiel nii juniori jottet tiijä kuinka mukawaaOot kuitenki rahas laittanu siihen. Miksi jos se on niinMyydä ? Tota Paskaa kukaan huoli se o ihan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aluksi, mahtava oli löytää tämmönen .org ja vielä zetakuskeja pullollaan! Mulla on vielä 3mm kuviota jäljellä ja kilometrejä 6200 takana. Taitaa johtua pappamaisesta ajotyylistä..En tiedä tuosta nakista, mut eilen tuossa kattelin et näyttäs pinta olevan noiden "sakko"merkkien tasalla, ja renkaalla ajettu tasan 4000km.On vissiin hiukka pehmeetä seosta, tai sit meikä on vaan antanu hanaa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moka tuli kun Allrightin luettelossa ei ole kuin 80- luvun z750:t.Mun muistaakseni se kysy vm:ää, mut toisaalta se puhu kyllä niin sekavia muutenkin..ensiks ollaan ostamassa öljynsuodinta, nii se alkaa puhumaan ilmansuotimista ja sit ku kysytään ilmansuotimista, nii sit se puhu öljynsuotimista.![]()
Voisko joku valottaa mitä varten takarattaita vaihdellaan? Kiihtyvyyttä ja keulimista helpottamaan vai? Jos näin, niin minkälaisia kokemuksia "lainattujen" lisäksi löytyy.Mittari valehtelee pikkusen 48 piikkisellä takarissalla.Nonni!
Nyt on sitten huiput mitattu tutkalla kun taakse on vaihdettu 45 takahammasratas... Moisella muutoksella kawa kulkee huimaavat 220km/h ja mittari muistaakseni valehteli nopeudeksi 252km/h.![]()
Eli nyt ei kenenkään tarvi enään sitä liikenteessä koittaa![]()
mittari näyttää 276 ja todellista 223.7![]()
Jaa, no tämähän valaisikin asiaa![]()