Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensio kertaa käämi, pimenee koko lääni. Ja savun hälvettyä tarkistamme kytkennät.mulla on parkeista.. en kylläkään kattonu mitä kaikkee pimenee mahdollisen oikosulun seurauksena. 6 osavaltiota?
Niin mullakin Tompassa ja kestää yhdellä latauksella tosi pitkään...Mulla on Beckerissä ladattava akku![]()
Pitäisi nuo "ryöstäjät" kieltää lailla, ei niistä ole kuin harmia.Eiköhän parasta ole napata virrat tupakansytyttimen liittimelle jostain virtalukon jälkeen abikon "varasliittimillä"? On varmasti jonkin sulakkeen takana ja jos lisäät vielä varkaan jälkeen lisäsulakkeen, niin taatusti tulee toimiva ja turvallinen ratkaisu![]()
Beckerin oma akku, plus *tämä Philips* ja virtaa piisasi aamusta iltaan. Öisin lataus verkkovirralla hotellissa.Niin mullakin Tompassa ja kestää yhdellä latauksella tosi pitkään...Mulla on Beckerissä ladattava akku![]()
![]()
Jatkoa tuohon edelliseen.Mulla viritteillä ( tänään ehkä valmistuu ) Virta akulta sulakkeelle ja siitä katkasijalle joka satulan alla ja siitä tupakansytyttimen pesälle. - suoraan akulta. Tankin ja katteen välissä kulkevat piuhat suojattu pujottamalla muoviletkun sisään. Liittimien ympärille kutistesukka. Rojut ostin Biltemasta hinta alle 10 eskoo. Ystävä teki rosterista telineen naville ja tupakansytyttimen pesälle.