Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo sieltä mä ekaks katoin. Internet maksaminen: tulos oli not found error 404. Vi**u!En tiedä visasta,mutta eurocardilla oli ohjeet miten maksetaan,ja security number oli siinä paperissa joka tuli kortin mukana.
Katso onko luottokunnalla jotain ohjetta nettimaksuihin?
Älä anna tunnuslukua, joka on Sinulle lähetetty, kellekään äläkä edes pidä sitä mukanasi vaan opettele ulkoa. Täällä onkin kerrottu jo, että kortilla ostaessasi netin kautta myyjä tarvitsee kortin etupuolelta kortin numeron eli kohopainetun numerosarjan kokonaan sekä voimassaoloajan päättymisen kk/vv, joka on myös etupuolella ja takapuolelta allekirjoituskohtaan painetun kolminumeroisen tarkistusnumeron (siinä on myös kortin numeron loppuosa 4 numeroa, mutta sitä ei tarkoiteta). Näillä pitäisi jo rahan lähteä liikkumaan ja tavaraa tulemaan.En tiedä visasta,mutta eurocardilla oli ohjeet miten maksetaan,ja security number oli siinä paperissa joka tuli kortin mukana.
Katso onko luottokunnalla jotain ohjetta nettimaksuihin?
Se tarkoittaa sitä milloin sen sinulla nyt juuri kädessä olevan kortin voimassaolo on alkanut, ei sitä milloin sinulle on ekan kerran myönnetty kortti.Vaatii start daten tai issue numberin. Mistä mä muistaisin koska ton kortin oon saanut? Onks siitä 15v vai 25v.
Näin minäkin olen "aina" toiminut ja toistaiseksi ei ole aiheuttanut ongelmiaMinulla ainakin "uusiutuu" automaattisesti kortti kahden vuoden välein, joten se voimassaoloajan alku on -2 vuotta korttiin painetusta "parasta ennen" -päiväyksestä.
Tähän asti ainakin on hyvin kelvannut ja toiminut näin.
Firma on Powerbronze. http://www.powerbronze.co.uk/Display....D=31434Millä sivuilla olet yritänyt maksaa. Jos annat linkin voin vilkaista miten tulisi toimia. Itse maksoin juuri kameran tilauksen englantiin. No broplemos
visanumerohan on muotoa xxxx xxxx xxxx xxxx ja se kirjoitetaan siihen kenttään yhteen pötköö xxxxxxxxxx... se varmistuskoodi löytyy kortin takaa nimikirjoituksen vierestä ja se on ainakin itsellä kolmenumeroinen