visiirin huurtuminen pois

factoryrider

New member
Moro. Oli ennen tossa semmost ongelmaa et illalla ja viileälä säällä ajellessani rupes vetää visiirii huurteesee. Noo ei siinä ku tilasin suitzamanilta tavaraa ni otin pakettii mukaan kokeilun vuoks Smith No Fog pyyhkeen. Oikeesti visiiriä ei tunnu enää ees saavan huurteeseen vaikka kuin hönkis ni ei.
Linkki tuotteeseen: http://www.suitzaman.fi/catalog/product_info.php?products_id=138

thumbs-up.gif

Pinlockia kun käyttää niin ei huurusta ole ongelmaa, mutta tuota voisi testata kyllä tuolle tummalla visiirille. Joskus tollasen liinan sain jostain kaupasta, on viel laatikossa avaamattomana...

Pitääpä hankkia. Mikäs sen vi**umaisempaa kun aurinkoa vasten ajo plexi huurussa. Tähän vielä kun ottaa asfaltin kiillon päälle ni aiai...
smile_org.gif

Käytin noita enskalaseissa kun tuli rymyttyä mettässä hikipäissään, ja kyllähän ne toimiki ku unelma!

Miten pimeässä kun kohtaavan valot sattuu, aikaisemmin kokeilemani pullossa myytävät aineet aiheutti "säteilyä" valojen osuessa visiiriin.

Minä ratkaisin ongelman edellisessä kypärässäni asentamalla siihen Fogcityn kalvon. Toimii.
thumbs-up.gif
komppaan tätä. pitäis vissiin vaihtaa uusi kalvo vai kestääkö toi Fogcityn kalvo enemmän kuin yhden kauden. tosin eipä ole vielä visiiri huurtunu vaikka on kylmillä ja kosteilla keleillä tullu ajeltua
Mistä noita Fogcityja saa? Suuperttiin ei pin-lockia saanut - ainakaan Tuupakan Tokimotosta.
confused_orig.gif
Ostin uuden Suupertin visiirin, mutta sekin huurtui heti! Vddu mä en usko huurtumattomiin visiireihin. Joku muu konsti on oltava, mutkus en tiedä mikä kävisi Suupertin visiiriin!
withstupid.gif

ORG!WebShopista/Reliatec:ilta ja R.M. Heinollakin niitä tais olla hyllyssä.

Propsit Shoein pinlock kalvolle. Ei kyllä huurtunu edellisen kesän ajeluissa kertaakaan.
thumbs-up.gif

Mites sen kiinnittämisen kanssa on? Ostaisin sen mieluiten valmiiksi kiinnitettynä visiiriini! Mä olen ihan Käsi tuollaisten hommien kanssa!
eek.gif
Tuut käymään taas hallilla ni laitetaan se kipsilevyruuveilla kiinni edestä...
biggrin.gif
No jos piirrät taas **tun kuvan mun toiseenkin mopoon, niin ....
biggrin.gif
biggrin.gif

Mites sen kiinnittämisen kanssa on? Ostaisin sen mieluiten valmiiksi kiinnitettynä visiiriini! Mä olen ihan Käsi tuollaisten hommien kanssa!
eek.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei viiti ihan maalata siihen sitä... Tehdään tarrana..
Mä voin kiinnittää sen sun huurekalvon jos tarvis...

Hö, mikäs kumma siinä on, että itse noita kokeilleena on tullut toisiin tuloksiin.

Kypärän mukana (eli Shoei) tuli tuo pinlock ja ei tosiaan huurtunut, mutta en kyllä osannut sen kanssa ajaa. Olenkohan muutoksia pelkäävä kotihiiri liikaa, tiedä sitten..

Smith:n liinan ostin joskus ja ei se nyt ihan toivottua tulosta tehnyt, vai pitäisiköhän kokeilla uudestaan.

AutoGlym:n suihkutettavaa ostin, mutta se ei kylläkään autuutta tuonut sen enempää. Vi*utti ajella 6-tietä pimeässä aamulla (ja kiireellä..), kun mitään nähnyt..

Itsellä toiminut kaikkein parhaiten vanha kunnon saippua (astianpesuaine.) Eli ajon jälkeen tulee pestyä visiiristä salamatkustajat kuitenkin pois, niin samalla vetäsee saippuat pintaan, antaa kuivua ja hinkkaa kiiltäväksi. Ei huurru.

Mutta tuota kalvoa pitää viellä kokeilla. Ei anneta viellä taistelussa periksi..

Saakohan noita pyyhkeitä muualta ku tuolta tilaamalla. Ei oikeen vihtis 3€ rätistä maksaa 11€ postikuluja....

eek.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei viiti ihan maalata siihen sitä... Tehdään tarrana..
Mä voin kiinnittää sen sun huurekalvon jos tarvis...
Osaisitkos?
smile_org.gif
Jos mää ostan sen Pin-lockin, niin... Tulee privaa... hetkos....
smile_org.gif

Back