• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Visiirin huurtuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Transalp
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikös huurtuminen ole suoraan verrannollinen kaduilla käveleviin minihameisiin naisiin  
cool.gif
Mulla ainakin...  
biggrin.gif

Hmm, jos asiaa puhutaan niin minulla on suurempi ongelma silmälasien huurtuminen. Lasit huurtuu aiemmin kuin visiiri...  
mad.gif

Schuberth Conceptin visiiri ei oikeasti HUURRU. Kosteus vetää näköalan aavistuksen normaalia epäterävämmäksi, mutta minkään sumun läpi ei tarvitse maisemia tiirailla. Vaikka kokemusta on vasta kolmesta eri kypärästä, uskallan väittää että nixmannien keksintö toimii kuin junan vessa...
sport05.gif

Äiteekin sai oman konseptinsa tänä keväänä, meillä niitä on nyt kaksin kappalein.

Mulla on Raidissa ProGripin liimattava kalvo. Toimii joka tilanteessa ei huurru pakkasellakaan.
Mistä niitä saa?
Testaahan shoppia  
thumbs-up.gif
Shopista ostin itsekin Pro Gripin kalvon ja kyllä toimi huurtumatta vaikka kuinka puhalteli. Ainoastaan ne mustat kiinnitysteipit reunoilla häiritsi näkökenttää niin paljon että luovutin parin viikon ajeluiden jälkeen ja uhrasin kunnon pinlock-visiiriin vaikka hinta kirpaisikin. Kypärä Shoei Z-One. Ensin suunnittelin säästäväni ja ostavani vain sen pinlock-kalvon, mutta epäilin kykyäni porailla reiät siten että homma toimii. Ostin sitten valmiin shoein pinlock-visiirin ja siihen vielä keltaisen sisäosan, jotta säästyy pakkasaamuina myös huurtuvien aurinkolasien käytöltä. Hyvin on keltainen riittänyt häikäisyä estämään paisteellakin ja toimii myös pimeässä
biggrin.gif
.

Joo sekä S1 ja Concept ei huurru. Kostuu kylläkin mikä on sekin ärsyttävää. Silmälasit sitten huurtuvat...

Miten muuten on tollasen pinlocin tms. kanssa. Kostuuko se vai pysyykö ihan kirkkaana?

Mulla Shoei XR-1000, jossa vakiona pinlock-visiiri. Ei saa huuruun menemään, vaikka kuinka hönkisi. Äärettömän hyvä  
062802jumpie_prv.gif
Sama kypärä ja kyllä veti huuruun tänään +3 lämpötiloissa jos hitaammin ajeli. Moottoritiellä kyllä pysyi kirkkaana.
Sama kypärä, ennen ei ole mennyt huuruun vaikka kuinka on hönkinyt. Pinlock toimii
smile_org.gif
Tänä aamuna oli niin kylmä, että oli pakko laittaa kaikki ilmastointireiät kiinni, niin huuruuhan sen meni.
confused_orig.gif

itsellä toimii johnsonblaid aine missä lukee ikkuna ja peili.olen myös huomannu kun hengittää nenän kautta eikä suun,pysyy paremmin huurtumatta
buttrock.gif

Mikävain nestemäinen saippua ajaa saman asian
tounge.gif
Kauppiaat kyllä mielellään myy hokkus pokkus aineita.
eek.gif

Mulla on Raidissa ProGripin liimattava kalvo. Toimii joka tilanteessa ei huurru pakkasellakaan.
Mistä niitä saa?
Testaahan shoppia  
thumbs-up.gif
Shopista ostin itsekin Pro Gripin kalvon ja kyllä toimi huurtumatta vaikka kuinka puhalteli. Ainoastaan ne mustat kiinnitysteipit reunoilla häiritsi näkökenttää niin paljon että luovutin parin viikon ajeluiden jälkeen
Kaikkeen tottuu.
Seuraavassakin visiirissä on ProGrip.

Onko kellään kokemuksia niistä ilmanohjaimista joita saa lisävarusteina kypärän sisille?

Mistä niitä saa?
Testaahan shoppia  
thumbs-up.gif
Shopista ostin itsekin Pro Gripin kalvon ja kyllä toimi huurtumatta vaikka kuinka puhalteli. Ainoastaan ne mustat kiinnitysteipit reunoilla häiritsi näkökenttää niin paljon että luovutin parin viikon ajeluiden jälkeen
Kaikkeen tottuu.
Seuraavassakin visiirissä on ProGrip.
Kyllähän siihen tottuu ei siinä mitään, mutta kun kokeilin "oikeaa" pinlock-visiiriä niin olin myyty... Enkä vaihtais pois. Stadin ruuhkissa laajempi näkökenttä ei haittaa. Itse asiassa sen takia tykkään lämpimällä ajaa avopotalla kun näkee maailmaa ihan eri tavalla
biggrin.gif
, lisäksi haistaa ja maistaa kaikenlaista kivaa...
wink.gif

Porautettiin AllRightissa Raidiin reiät visiiriin, ja siihen Pinlock-kalvo päälle. Hyvin toimii, erittäin kostealla ilmalla huuru tosin muuttuu kosteudeksi Pinlock-kalvon päälle, mutta silti näkee parhaiten läpi. Eikä tarvitse pelata kaiken maailman silmälasihuurunpoistoaineiden kanssa. En Pinlockiani enää antais pois...
062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif

Back