Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shopista ostin itsekin Pro Gripin kalvon ja kyllä toimi huurtumatta vaikka kuinka puhalteli. Ainoastaan ne mustat kiinnitysteipit reunoilla häiritsi näkökenttää niin paljon että luovutin parin viikon ajeluiden jälkeen ja uhrasin kunnon pinlock-visiiriin vaikka hinta kirpaisikin. Kypärä Shoei Z-One. Ensin suunnittelin säästäväni ja ostavani vain sen pinlock-kalvon, mutta epäilin kykyäni porailla reiät siten että homma toimii. Ostin sitten valmiin shoein pinlock-visiirin ja siihen vielä keltaisen sisäosan, jotta säästyy pakkasaamuina myös huurtuvien aurinkolasien käytöltä. Hyvin on keltainen riittänyt häikäisyä estämään paisteellakin ja toimii myös pimeässäTestaahan shoppiaMistä niitä saa?Mulla on Raidissa ProGripin liimattava kalvo. Toimii joka tilanteessa ei huurru pakkasellakaan.![]()
Itselläni on pysynyt ihan kirkkaana kostumattomana, myös pakkasella. Sen sijaan se pinlockin ulkopuolelle jäävä visiirin osa kostuu kyllä tietyissä olosuhteissa.Miten muuten on tollasen pinlocin tms. kanssa. Kostuuko se vai pysyykö ihan kirkkaana?
Sama kypärä, ennen ei ole mennyt huuruun vaikka kuinka on hönkinyt. Pinlock toimiiSama kypärä ja kyllä veti huuruun tänään +3 lämpötiloissa jos hitaammin ajeli. Moottoritiellä kyllä pysyi kirkkaana.Mulla Shoei XR-1000, jossa vakiona pinlock-visiiri. Ei saa huuruun menemään, vaikka kuinka hönkisi. Äärettömän hyvä![]()
Fairy-käsittely toimii. Saman asian myös Ajax. Halpa vaihtoehto.Legendaarisin aine lienee Fairy![]()
Tosin mopoajoilta asti peräisin![]()
Aivan samaa konstia olen käyttänyt. Ohut kalvo Fairyä visiirin sisäpinnalle ja eipä huurru. Eikä maksa paljoa...Fairy-käsittely toimii. Saman asian myös Ajax. Halpa vaihtoehto.Legendaarisin aine lienee Fairy![]()
Tosin mopoajoilta asti peräisin![]()
Kaikkeen tottuu.Shopista ostin itsekin Pro Gripin kalvon ja kyllä toimi huurtumatta vaikka kuinka puhalteli. Ainoastaan ne mustat kiinnitysteipit reunoilla häiritsi näkökenttää niin paljon että luovutin parin viikon ajeluiden jälkeenTestaahan shoppiaMistä niitä saa?Mulla on Raidissa ProGripin liimattava kalvo. Toimii joka tilanteessa ei huurru pakkasellakaan.![]()
Kyllähän siihen tottuu ei siinä mitään, mutta kun kokeilin "oikeaa" pinlock-visiiriä niin olin myyty... Enkä vaihtais pois. Stadin ruuhkissa laajempi näkökenttä ei haittaa. Itse asiassa sen takia tykkään lämpimällä ajaa avopotalla kun näkee maailmaa ihan eri tavallaKaikkeen tottuu.Shopista ostin itsekin Pro Gripin kalvon ja kyllä toimi huurtumatta vaikka kuinka puhalteli. Ainoastaan ne mustat kiinnitysteipit reunoilla häiritsi näkökenttää niin paljon että luovutin parin viikon ajeluiden jälkeenTestaahan shoppiaMistä niitä saa?Mulla on Raidissa ProGripin liimattava kalvo. Toimii joka tilanteessa ei huurru pakkasellakaan.![]()
Seuraavassakin visiirissä on ProGrip.