Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos sulla avopotta?Jotkut valittaa kypärän huurtumisesta, mutta itselläni ei ole mikään kypärä koskaan huurtunut, vaikka oli mopoaikana halpojakin pottia.
Niin, älkää hyvät ihmiset hengittäkö siellä kypärän sisällä, huuruunhan se meneeMinulla ainakin huurtuu aika paljon, mahtaako huurteen estoaineista olla hyötyä
? onko kellään kokemuksia ko.aineista??![]()
![]()
Sama kypärä ja kyllä veti huuruun tänään +3 lämpötiloissa jos hitaammin ajeli. Moottoritiellä kyllä pysyi kirkkaana.Mulla Shoei XR-1000, jossa vakiona pinlock-visiiri. Ei saa huuruun menemään, vaikka kuinka hönkisi. Äärettömän hyvä![]()
On tullut joskus käytettyä, mutta ei enään hajuakaan merkistä.Minulla ainakin huurtuu aika paljon, mahtaako huurteen estoaineista olla hyötyä
? onko kellään kokemuksia ko.aineista??![]()
Mulla on Raidissa ProGripin liimattava kalvo. Toimii joka tilanteessa ei huurru pakkasellakaan.Ainakin Shoein kypäriin saa Pinlock-visiirejä, siihen kypärän omaan visiiriin pitää vaan porata reiät, että Pinlock-visiirin saa laitettua varsinaisen visiirin sisäpuolelle. Ainakin itsellä on tarkoitus kokeilla, jos kiinnittäminen onnistuisi. Kypärä on Raid, johon ei reiällisiä valmiita visiirejä saa. Ainakin All Rightissa sanoivat että reiät voi laittaa tavalliseen visiiriin. Hankala on mielestäni nää huurteenestoaineet, kun tuntuu, että visiiri jää aina enemmän tai vähemmän harmaaksi.![]()
Epäilisin, että sulla ei ole se Pinlock kunnolla kiinni. Itsellä kyllä on visiiri huurussa, mutta vain pinlockin ulkopuolelta. Enemmän on ongelmia sen kanssa, että pokat vetää huuruun, jolloin näkyvyys on 0 vaikka visiiri onkin kirkas. Uudessa Iridiumissa ei niitä tappeja ole. Eli voiko ne porailla itse ? Mistäs sabluuna, että saa reiät oikealle kohdalle ?Sama kypärä ja kyllä veti huuruun tänään +3 lämpötiloissa jos hitaammin ajeli. Moottoritiellä kyllä pysyi kirkkaana.
Mistä niitä saa?Mulla on Raidissa ProGripin liimattava kalvo. Toimii joka tilanteessa ei huurru pakkasellakaan.
Testaahan shoppiaMistä niitä saa?Mulla on Raidissa ProGripin liimattava kalvo. Toimii joka tilanteessa ei huurru pakkasellakaan.
Ostin itse Tokimotosta ... on muuten jo toinen kypärä missä on kiinne toi kalvo ja on varmaan seuraavissakin.Mistä niitä saa?Mulla on Raidissa ProGripin liimattava kalvo. Toimii joka tilanteessa ei huurru pakkasellakaan.