Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On aika herkkä pyörän asennosta siinä tankatessa, voipi olla usean litran ero. Eli jos pyörä kallellaan jallalla, tai jos pystyssä.Kävin tänään pistämässä tankin täyteen, valo vilkkui. Upposi n 12 litraa bensaa. Tankin pitäisi olla 19 litrainen. Mites muilla, Pitääkö tankki liruttaa loppuun että saa ihan täyteen. Eipä oo ennen tullut ongelmaa, ettei osaa tankata![]()
Palkit mittarissa nousi täyteen, mutta putosi nopeasti alaspäin.... Tietenkin pitää ajaa nyt taas tankki tyhjäksi ja katsoa paljonko pääsee, mutta![]()
Joo samaa ajattelin kanssa. Pyörä on kyllä aika pystyssä sivutuellakin (vrt entiseen pyörään) mutta seuraava tankkaus tehdään pyörän päällä ietuen.On aika herkkä pyörän asennosta siinä tankatessa, voipi olla usean litran ero. Eli jos pyörä kallellaan jallalla, tai jos pystyssä.Kävin tänään pistämässä tankin täyteen, valo vilkkui. Upposi n 12 litraa bensaa. Tankin pitäisi olla 19 litrainen. Mites muilla, Pitääkö tankki liruttaa loppuun että saa ihan täyteen. Eipä oo ennen tullut ongelmaa, ettei osaa tankata![]()
Palkit mittarissa nousi täyteen, mutta putosi nopeasti alaspäin.... Tietenkin pitää ajaa nyt taas tankki tyhjäksi ja katsoa paljonko pääsee, mutta![]()
Ei kannata kuitenkaan liian täyteen tankata, menee tippa huohotinletkuun ja sitten käy hetken laihalla...Tankkausjttuun palatakseni... VTR pitää tosiaan tankata ihan täyteen. Minulla on tankin reiästä kun katsoo, niin reunassa poikkirauta, jota vasten pistoolin pään laitoin, ja menihän sinne sitten 16 litraa, tankissa jo olleen parin litran lisäksi.
Aiemmassa mopossa ei ole voinut tankata edesnoin täyteen.
Aina oppii jotain uutta.
Ja sillä kulutuksella ei olisi niin väliä, mutta kun bensan hinta on vaan jo aika kova. Mutta ei hätää.. kesällä se on vielä kalliinpaa.Täytyy tota benzinin kulutusta seurata hiukka tarkemmin. Tiistaina latasin tankin piripintaan ja nyt on 119km nurkkarallia takana. Bensamittari hinautunut viimiseen palkkiin ja alkanee vilkutella varmaan hyvinkin pian.
Hiiirwee kulutus![]()
Voisiko kyse olla siitä että akusta ei saa tarpeeksi käynnistysvirtaa ulos, ja ei jaksa pyörittää. Toi iso v2 tarttee jonkinverran virtaa startatakseen.'itsellä samankaltainen juttu.
mistään sähköhommeleista en tiedä mitään mutta.
-akku uusi joku halapiainen
-lepojännite n13vl
-pyörän käydessä jännite 13,8v
-lähtee ongelmitta lämpimänä ja puolikylmänä käyntiin.
-yön yli seisseenä ei sitte vittarallakaan aivan kuin ei pyörittäisi tarpeeksi nopeasti.
-apuvirtaa kenkiin niin heti käyntiin.
missä vika???
laturi ilmeisen kunnossa,koska virtaa riittää muutoin...
voisiko uusi akku olla susi??
sanoi:Tuossa aiemmassa vaiheessa tässä topiicissa kun sanoin että uusi alkuperäinen akku maksaa 200 euroa, lienee se syy miksi VTR ssä on kallis akku. Ei ihan normaali tehoinen, luulisin
mun akku maksoi 125 euroa, mutta tärkeintä on tarkastaa että akku pystyy antamaan ulos virtaa tarpeeksi ja silti 12v ja 10A muistaakseni.sanoi:Tuossa aiemmassa vaiheessa tässä topiicissa kun sanoin että uusi alkuperäinen akku maksaa 200 euroa, lienee se syy miksi VTR ssä on kallis akku. Ei ihan normaali tehoinen, luulisin
luulisin kyllä juttujen perusteella myöskin olevan näin.
täytyy myöntää![]()
tosin ostin mgm akun joka maksoi 64e.
Sama akku täälläkin... tuossa pyörässä on vähä enemmän puristuksia (takomännät) vaatinee akulta aika paljon...sanoi:Tuossa aiemmassa vaiheessa tässä topiicissa kun sanoin että uusi alkuperäinen akku maksaa 200 euroa, lienee se syy miksi VTR ssä on kallis akku. Ei ihan normaali tehoinen, luulisin
luulisin kyllä juttujen perusteella myöskin olevan näin.
täytyy myöntää![]()
tosin ostin mgm akun joka maksoi 64e.