Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kuuluu...Lainaan tätä topiccia tyhmään kysymykseen:
Kuuluuko VTR:n alkuperäiseen työkalusettiin takajousen esijännityksen säätötyökalu?
Tuliko vastauksia ??ettei meillä molemmilla vaan olisi paskat akut vain...
laitoin motomasterin äijälle sähköpostia illalla tuosta tapauksesta, saas nähdä mitä sanoo...
sanoi:Tuliko vastauksia ??
Jos nyt ihan oikein ymmärsin niin HE ovat myyneet sinulle akun VTR 1000 F pyörään. Ja ilmeisesti se ei ole oikea akku pyöräänsanoi:Tuliko vastauksia ??
joo tuli.
suora lainaus vastauksesta:
HEI!Jos akun lepojännite on noinkin hyvä kuin 12,8V voi 90%
todennäköisyydellä sanoa,että akku on kunnossa.Latausjännite taasen jos on tuo 13,8V niin se ei ole
riittävä,eikä riitä täyttämään akkua lyhyissä ajoissa.Oikea jännite olisi
14-15V.VTR:ssä usein on näkynyt lukemia 14,3-14,8V.
en oikein jaksa uskoa noita hurjia 15v latauslukemia...
ilmoitin myös että heidän uudella akulla ja omalla vanhalla akulla testi:
sama moottoripyörälaturi. sama latausaika. uusi mgm ei jaksanut pyörittää ja 5v vanhalla yuasalla lähti käyntiin.
vastaus edelliseen:
No jos olet mielestäsi varma,että akku on rikki,niin se pitää tutkituttaa
maahantuojalla,mutta vanhalla akulla kun lähti käyntiin,niin se juuri kielii
jostain muusta ongelmasta,eli,että vanha akkusi on myös kunnossa,ja mahdollinen
oikosulku,joka tyhjää akkua ja tiputtaa latausjännitettä 0,5-1V on mahdollinen.
pointti on juurikin se että miksi uusi akku ei jaksa toimia ja vanha pyörittää paremmin kuin uusi halpiaispaska...
köyhän ilmeisesti kannattaa ostaa vain parasta![]()
Oliko nämä mitattuja arvoja? Mitä sille pyörälle on tehty?Vääntöä on hyvin,104 nm, ja tehojakin riittävästi 130 hp koneelta. Aika helppo 1000 cm3, ja kevyt. Loisto peli, jos olis vaan oma öljylähde![]()
![]()