• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vtr 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs jos vaihtais uudemman isomman tankin tähän mun ysiseiskaan?
Onkohan se ihan vaihtaa vain?
Onkohan siellä jotkut omat anturit mitkä voi vain vaihtaa, vai meneekö enemmän vaihtoon. (mittaristo, sähkösarjaa)
Mun entisessä 2002:ssa oli se isompi 18-l tankki, ja mitä nyt Haynesia (vai oliko Clymer) muistelen niin mekaanisesti se sopisi ilman isompaa vasarointia. Anturit ovat takuulla erilaiset koska isommalla tankilla varustettuihin tuli samalla myös uusi digitaalinen mittaristo, jossa mukana oikea bensamittari. Vanhemmissahan on vaan varoitusvalo bensan loppumisesta (jos en väärin muista).

/MarcusB

eli juuri niin et bensaanturin jos vaihtaisi pienestä isompaan / vanhasta uuteen niin onnistuis vaihto?

SuperHawk Forum

Jenkeissä Firestormin lisä nimi on SuperHawk.

Kaverit tällä foorumilla tehnyt jo aikas paljon pioneerityötä, juuri nimenomaisten pyörien kanssa, joten ei tarvitse itse koekaniksi ryhtyä.
Paljon tietoa kaikesta veturiin liittyvästä.
Ei muuta ku lukemaan vaan.

Omasta keksinnöstä on penkin alta värikooditarra karannut kesän aikana jonnekkin...

Voisikos joku kertoa tämän värikoodin, kysessä siis vaaleampi metallisininen:

IMG_0222-1.jpg

Omasta keksinnöstä on penkin alta värikooditarra karannut kesän aikana jonnekkin...

Googletus ei oikein tuota tulosta, amerikan ihmemaasta löytyi tämmöinen: PB215C Candy Tahitian Blue, tosin vasta 2003 vuosimalliseen (oma siis -02).

Tuon koodin kanssa ei vielä uskalla lähteä maalikauppaan...

Itsellä oli sama ongelma ja se ratkesi niinkin helposti kuin soittamalla merkkihuoltoon, jossa oikea värikoodi saatiin selvitettyä nopsaan runkonumeron perusteella.

eli juuri niin et bensaanturin jos vaihtaisi pienestä isompaan / vanhasta uuteen niin onnistuis vaihto?
Bensahana tarvis kans muistaakseni vaihtaa.
Eikös molemmissa ole alipaineella??
Mitäs eroa niissä on?
On alipaineella. Kaveri vaihto uudemman tankin ysiseiskaan ja sanoo että hanojen kiinnitys oli erilainen.

Bensahana tarvis kans muistaakseni vaihtaa.
Eikös molemmissa ole alipaineella??
Mitäs eroa niissä on?
On alipaineella. Kaveri vaihto uudemman tankin ysiseiskaan ja sanoo että hanojen kiinnitys oli erilainen.
Aivan just..
On se kumma kun pitää tehdä kaikki osat niin erilaiseksi, ettei voi käyttää samaa...

Oon muuten tehny tuommosen sivun tuonne Facebookkiin. Jos joku käyttää niin liittykääpä.
Honda VTR 1000F

Onkos täällä kukaan vaihdellu veturiin etupumppuihin jousia.Tuli tilattua wilbersin progressiiviset jouset niin onko tuo millanen homma laitella ne paikalleen vai vienko suosiolla jonnekin pajalle laitettavaks.

Öhlinsin vieterit laitoin toissakeväänä. Ei siinä muistaakseni mitään niin ihmeellistä ollut mikä olisi tarvinnut "seppää". Kannattaa tietysti samalla pestä keulan sisuskalut ja uusilla liemillä nippuun.

Ei ihan tapissa.
Oli hetken mut meni liian kovaksi...
Olikohan se sellaisen 1/4 osa löysemmäksi...

1/4 kierrosta vai koko säätövarasta takas? Ja siis esijännitys että paluuvaimennus? Onko sulla monta viivaa näkyvillä (esijännitys)?

No kokeilemallahan toi tietenkin parhaiten selviää. Avaimet mukaan ja ajelulle.

Suuntaa antavaa kyselin tässä.

Tänään avattu ajokausi, 50km ja etunen puhki..... 25km makaronilla hissunkissun kotio. **rkeleen siivoamattomat tiet!

1/4 kierrosta vai koko säätövarasta takas? Ja siis esijännitys että paluuvaimennus? Onko sulla monta viivaa näkyvillä (esijännitys)?

No kokeilemallahan toi tietenkin parhaiten selviää. Avaimet mukaan ja ajelulle.
Enpäs nyt muistakkaan...
Pitää kahtoa ku näkee pyörän seuraavan kerran...
Pyörä uinuu vielä talviuntaan 70km päässä...

Toki se on jokaisella omat säätönsä.
Itse olen isokokoinen joten tarvitsen hieman jäykemmän, ettei loiki ja niiaa.. Kevyemmällä kuskilla voi pärjätä pienemmälläkin jäykkyydellä...

Moi kaikille...
Siinäpä se oma kulkine nyt on tassuillaan tarroja odottamassa uudella maalilla+muilla hepeneillä.
ratapäiviä odotellessa
062802moto_prv.gif

maalausjälkikin tyydyttää kunhan vaan katselee vähän kauempaa ja iltasella
tounge.gif

029-1.jpg

031.jpg

Back