• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vuoden mp-turhake?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRRami
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehkäpä ministerille voitaisiin tästä akatemisesta opinnäytteestä: Liikenneturvallisuussunnitelma 2006-2011, joka on tehty hänen suojeluksessaan, myöntää ”vuoden mp-turhake” titteli. Poliitikko taatusti tykkäisi ja kehuisi henkilökuntansa
talktohand.gif
Jeps, kannatan.

Ylinopeus sakko on kanssa varsinainen turhake, itse hankittu.
tounge.gif

Eiköhän ne ole nuo hiuslisäkkeet.

Tietysti kyllähän siihen sissipaskalla persiinsä pyyhkii jos on tarpeeksi pitkä... Pahoittelen kielenkäyttöä!!
crazy.gif

Turhaa touhua on myös nämä ns. racing värityksellä olevat RR mallit. Minusta on ihan umpinaurettava ajatus ajella vaikkapa Repsolin mainokset mopossa kadulla...  
biggrin.gif
Maksaako ne muuten jotain ekstraa vielä ne väritykset? Sitä en tiedä...
Itellä on tuo repsol väritys, eihän se extraa maksanu, mutta yks parhaimmista värityksistä tuohon piikkiseen cbr:ään. Eikä ole mitään ylilyöntejä mun mielestä. :P
Jeps... Kauneus on katsojan silmissä tässäkin asiassa.
thumbs-up.gif

Tuo tulppahan on niin käytännöllinen ja monikäyttöinen, että... Mistä niitä saa.

talvisäilytys paikka aivan turha ja usein kalliskin. itse ainakin ajan ympäri vuoden ettei tarvitse moista hankkia
tounge.gif

Eiköhän ne ole nuo hiuslisäkkeet.
Enpä ole moisia täkäläisissä moporojukaupoissa nähnytkään. Joku paikallinen erikoisuus?
Jossain näin custom kuskin, jolla oli letti liimattu kypärään.
Käsitykseni mukaan tämä hiuslisäke idea sai alkunsa liikenteessä kikkalijoilta. Niinkuin yleensäkin kaikki millä yritetään vähentää tunnistettavuutta.

Katteet
pakki
vaihteen-näyttö/valo
air-bag
dual-jarrut(honta ja bmw)
aut.ketju rasvarit
avattavat/avo kypärät
huomio-liivi
peräöljy?
confused_orig.gif
???

Back