WorldSBK 2023

Batmanninja

MotOrg ry
Huomenna alkaa uusi kausi, Phillip Island Australia. Lähetyksiä aamuyöstä 01:30 alkaen, ensimmäisenä FP1 SSP.
Siellä Imatran Ässä Niki Tuuli näyttää miten "Trumppaa viedään hitokseen kovaa"

Miehen ajatuksia tulevaan kauteen voi tsiigata esim. tästä haastatttelusta: https://mp.messukeskus.com/mp-paa-pyoralla-ajankohtaisohjelma/

0e9773065c7691682a4fc31cc4ec70d2.jpg
 
Bautista vapais harjoituksis hyväs lyännis, mut saa nähä kuinka itte kisoos käy.

Toprakki oli vähä vaisu ja Realla oli lämpöösen kelin ropleemia.

Toivottavasti on tiukkaa vääntöä, ettei kukaa oo liian suvereeni.
 
Pahoin pelkään, että varsinkin lämpöisellä tulee Ducati Cup ja Bautistan ylivoima on luokkaa 2019.
 
Voipi olla, et näin käy.

Vaikka itte tykkään, et Ducatin miähet pärjää niin ei silti oo kivaa kattoa kisoja jos on sekuntti kaupalla eroja.
 
Voipi olla, et näin käy.

Vaikka itte tykkään, et Ducatin miähet pärjää niin ei silti oo kivaa kattoa kisoja jos on sekuntti kaupalla eroja.

Jos menevät niin menkööt. Kameramies voi sitten seurata kun Toprak ja Rea ottelevat verissä päin sijoista 5 & 6. :D
 
Jos menevät niin menkööt. Kameramies voi sitten seurata kun Toprak ja Rea ottelevat verissä päin sijoista 5 & 6. :D

Mielenkiintosta kyllä nähdä miten Petrux, Aegerter ja muutama muu pärjää kisamitalla noille konkareille. Nimiä kun kattoo niin on kohtuullisen kovatasonen gridi kyllä. Harmittavasti tehtaan Ducatit vaikuttas olevan ainakin Phillip Islandilla vähän muita karussa.
 
Oli aika värikäs supersport-kisa.
Nikille ihan ok lopputulos vaikka alku näyttikin vähän vaikealta,
 
Värikäs :D. Sekoilu on myös kuvaava sana.

Rean shifteri-blipperi vissiin lakkas toimimasta kesken kisan. Harmi. Ilman sitä ois saatu kunnon vääntö voitosta.
 
Oli jännä kisa ku viälä sadekeli nii en olis uskonu lopputulosta :blink:

Harmitti kyllä Rean murheet pärrän kans muuten olis tullu tiukka vääntö.
 
Supersportit oli kyllä aika arpajaiset mut Nikille hyvät pisteet.Sbk:ssa Ducati on pelottavan vahva. Kauankohan bemari jaksaa tuolla pyöriä tuntuu ettei hommat edisty mihinkään.
 
Värikäs :D. Sekoilu on myös kuvaava sana.

Rean shifteri-blipperi vissiin lakkas toimimasta kesken kisan. Harmi. Ilman sitä ois saatu kunnon vääntö voitosta.

Kyl tosta ainakin Önculle vois antaa jonkun "päivän onnistuja" -palkinnon. :D
 
Mikä on todenäköisyys sille että yksi Turkkilainen vetää pannut lämppärillä ja se toinen ajaa samaan kasaan itsensä?
Aika pieni, arvelisin.
 
Bautistalla näköjään tempo päällä :WAZAAP:

Toivottavasti muut vähä piristyy :blink:

Millä ne piristyy? Kesken kautta ei voi homologisoida uutta pyörää. Kawan voi viedä museoon ja Yamahallakaan ei vain riitä.

No, tulee ratoja, joissa Toprak voinee vähän paikata hanskalla, mutta aika lailla 2019 alkukauden toisintoa tulossa.

Näin käy kun perseilee. Tuleekin joku, joka ottaa voittamisen tosissaan :D

Pyörä kuntoon ja nopea ukko puikkoihin.
 
Millä ne piristyy? Kesken kautta ei voi homologisoida uutta pyörää. Kawan voi viedä museoon ja Yamahallakaan ei vain riitä.

Maksimikierroksia säätelemällä ainakin.
Näitä muuttelemalla FIM on saanut hämmennettyä pakkaa ennenkin.
Alla tämän hetken rajat.
Muutos voi tulla nykyään koska vain jos FIM katsoo tarpeelliseksi.
Näitä kun rupeaa säätämään niin vaatijoita on ovella jonoksi asti.

Ducati Panigale V4 R: 16.100 rpm
Honda CBR 1000 RR-R: 15.600 rpm
BMW M 1000RR: 15.500 rpm
Yamaha YZF R1: 14.950 rpm
Kawasaki ZX – 10RR: 14.600 rpm

Rea voitti 6 mestaruutta putkeen ja dominointi oli välillä aika tylsää.
Taisi olla -18 kun meni kovin yksitoikkoiseksi.
Valtakaudet jäänevät tulevilla kausilla lyhyemmiksi.
 
Kawan kohdalla ei välttämättä enää riitä. Alkaa olla vanha aihio. Yamaha…. eeehkä.

Tietty, jos nappaavat Ducatilta kesken kauden viistoista heppaa pois, niin sitten eri asia vaan oisko se ihan reilua?

(Kawaltahan kiellettiin sääntöjen mukaiset lisärundit, kun uusittua 10R versiota ei homologisoitu tai jotain. Tuo nyt ainakin jiiriin)

Hondan tiimiä auttaa kun jaetaan niille Ducatit ja bemarit voivat siirtyä ajamaan sporteissa :D
 
Niinpä millähän ne piristyy :dunno:

Aika kovaa poijat yrittää jo hanskalla paikata, et pysyy Bautistan peräs.

Ja kyllähän tua Bautista ja Ducati on aika kova yhdistelmä ku sateellaki oli kova luatto ajamisehen.

Yks olis, et Ducatilta 500rpm pois ja muille samat lisää, mut auttaako sekää :dunno:

Mut saa nähä mihinkä kehittyy ja olishan se mukavempaa seurata jos maaliin asti ajettais katteet kolisten.
 
Niinpä millähän ne piristyy :dunno:

Aika kovaa poijat yrittää jo hanskalla paikata, et pysyy Bautistan peräs.

Ja kyllähän tua Bautista ja Ducati on aika kova yhdistelmä ku sateellaki oli kova luatto ajamisehen.

Yks olis, et Ducatilta 500rpm pois ja muille samat lisää, mut auttaako sekää :dunno:

Mut saa nähä mihinkä kehittyy ja olishan se mukavempaa seurata jos maaliin asti ajettais katteet kolisten.

Minusta Ducatilta ei mitään pois mutta esmes kawalle ne kiekat jotka kuuluu ja muillekin mahkut repiä lisää, koska aihiot on mitä on. Ei jarrutella ketään, mutta kiinnostuneille annetaan mahkut kehittää.
 
Kawan kohdalla ei välttämättä enää riitä. Alkaa olla vanha aihio. Yamaha…. eeehkä.

Tietty, jos nappaavat Ducatilta kesken kauden viistoista heppaa pois, niin sitten eri asia vaan oisko se ihan reilua?

(Kawaltahan kiellettiin sääntöjen mukaiset lisärundit, kun uusittua 10R versiota ei homologisoitu tai jotain. Tuo nyt ainakin jiiriin)

Hondan tiimiä auttaa kun jaetaan niille Ducatit ja bemarit voivat siirtyä ajamaan sporteissa :D

Kyl kawalla joku -23 malli oli homologaatiolistassa. Tiiä sit ovatko vaan uusineet edellisen.
 
Back
Ylös