• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XIV PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset Masalle mutkista ja Sikivikille peränpidosta  
bowdown.gif

Ja ihan kaikille mukavasta  
062802moto_prv.gif
 seurasta.

Oli muuten tuo eka (ja samalla viimeinen) tankkaustauko mielestäni aivan turhan aikaisin, oishan tuota vielä päässyt 8-9 kilometriä...

Ja eksytitte muuten letkan häntäpään kymmenkunta mopoa Hyrylän liikenneympyrään, me mentiin siihen Shellille loppukahville,
toisaalta ei olis enää Mutterille? saakka viitsinyt mennäkään  
nixweiss.gif

Seuraavaan kertaan...

- Kari

Hiljaistahan siellä oli Kivenlahdessa kelo 17. Tosin olisin tullut moikkaamaan lähtijät, koskakun oli töitä klo 18, mutta jos olisin oikeesti halunnut porukkaan niin siirtoilmoitus oli aika myöhäinen. Nomutta enskerralla sitte paremmin kaikki kohillaan.

Hjuva reissu taas
bowdown.gif
. Veturille taas kiitos vedosta. Harmi että mutteri oli jo kiinni. Kaikille mukanaolleille big  
bowdown.gif

Mikkelin osasto palasi tukikohtaan varttia vailla puolenyön. 740 km kotoa-kotiin.

Kiitos että sain olla mukana. Jostain syystä (joko kalusto tai kuski) en ihan pystynyt olemaan mukana kärkijoukossa, mutta saihan sen kärjen aina tauolla kiinni. Kuten muutamalla sanoinkin..."poikamaisen riehakasta meininkiä".

Erosin letkasta Myrskylän jälkeen ja suuntasin Orimattilan kautta kotiin Mikkeliin. Mukavan lämmin kesäyö pimeni hienosti ja koko matkan Heinolasta Mikkeliin sain seurata suurta luonnon näytelmää. Olihan mahtavaa salamointia koko ajan edessäpäin, mutta sade alkoi onneksi vasta, kun työntelin pyörää talliin.

Kiitos vielä kaikille ja hyvää loppukesää....
wink.gif
wink.gif

Tänks kovasti osallistujille.

Tänks kaikille, jotka lahjoi veturia
smile_org.gif

MauriOC:lle tiedoksi, ettei reitillä satanut sitten yhtään, joten kaipa se tuopponen sitten maistuisi joskus...
033102bebe_1_prv.gif

-M

Kiitoksia veturille ja peräpukamalle, ja muillekin mukavasta reissusta.
Melkein sammakosta ja minusta tuli jo pari...
smile_org.gif

No oho, Mikkelistä saakka
crazy.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
Onhan meillä käynny Uudestakaupungista ainakin kaksilla ajoilla yksi pyörä mukana, että sille kans
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
aaltoja?
No on se aikamoinen suoritus kun eka ajaa 300 kilsaa yhestä suunnasta, sitte 300 kilsaa peekoota ja vielä kotia. JOS sulla olis ne aivot ni sä pystysit laskeen monta kilsaa tosta tulee
thumbs-up.gif
tiedätsä.. Mä oon pari kertaa ollu jossain fudismatsissa ja sit kun se aalto tulee, niin mä AINA myöhästyn!! Sit mä seison siel yksin handut katossa kun kaikki muut sittaa jo paikallaan.
900 kilsaa. käytin laskinta.
No mä arvasin, mä näin sieluni silmin kun sä seisot täydellä stadikalla yksinäs  
tounge.gif
tounge.gif
Onko kertaakaan ollu orpo fiilis
lookaround_orig.gif

Nomut. Me ei tiiä vielä pystyykö tuleen, riehuin piha-aidan kimpussa ja nyt on himpun verran sikapahaolo
bawling.gif

ps. erinomaista laskimen käyttöö, auttoko Bruno
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif
Bruno ei auttanu. hekotti alahuuleensa "ei mulla oo peukaloita". piski.
tounge.gif

Hyvät ajot jälleen, kiitos kaikille. Loppu meni vituiks kun jengi ei seurannukkaan kärkeä vaan jäi hyrylään shellille (pöllöt), paitsi se yks kundi. Kompassin jälkeen käytiin nykäseen viel kaksistaan bisset, kun muut dyykkas punkkaan. Helmi.
062802jumpie_prv.gif

Mattipoeka, mitä mä voin sanoo.. silloin kun osaat vähiten odottaa.. viel on kesää jäljellä ;)

ps. erinomaista laskimen käyttöö, auttoko Bruno
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif

Bruno ei auttanu. hekotti alahuuleensa "ei mulla oo peukaloita". piski.  
tounge.gif
No thumbs mutta osas hekottaa alahuuleensa? Fiksu piski ja ah niin ihana luttana
inlove.gif

Mä olin jo ehtinyt varmaan monta tuntia kuorsata ja jäädyttää kuolat tyynylle (ah ilmastointia!) ennenkuin Arvaakuka könys ovesta sisään (ihan nätisti ja hipihiljaa mutta mun terrierin vaistot varotti heti...) Masa palauta toi mun mies jatkossa vähän aiemmin
inlove.gif
tounge.gif

kiitos masalle. Hyvä reissu enemmän ajoa vähemmän odottelua. Mutterin kaffet ei vieny unia.Nyt hommiin...

kiitos ja kumarrus. Mutkaa riitti ja vauhti melkolailla passeli. Helmijengiä ja hyvä fiilis. Siitä ne PK-ajot tehty on.

Special thanks Michelinin ukoille kun keksivät tuollaiset renkaat. Näin se vaan menee, että edullisin tapa vaihtaa mopo parempaan, on ostaa siihen kunnon renkaat. Eteen ja taakse samaan aikaan.

Kiitokset mutkista Masalle.
Sikille perän pidosta ja kotimatka seurasta.

Hattara:(tiedoksi) jäätiin siihen Hyrylän Shellille, kun edellisellä pysähdyspaikalla sanottiin että lopetellaan siihen, tai ainakaan viesti ei kulkenyt kaikille, että olis jatkettu muualle. Ja liikenne ympyrä oli merkaamatta, kun siihen saavuin, ei näkynyt ketään missään. Ainakaan Helsingin suuntaan, joten Shell oli mielestäni aikasta varteen otettava vaihtoehto.

No, me lopeteltiin siihen, ja jatkettiin siitä kotia.
Kiitokset kuitenkin kaikille.

Kylläpä oli makeet mutkat Masa kasannut
buttrock.gif

..ja millä aikataululla. Ei ne pari suljettua tietäkään häirinneet ukkoa yhtään, kerrassaan loistavaa improvisointia
bowdown.gif

Lähtöpaikkamuutoksesta kitisijöille tiedoksi, että tuolla sivun ylä- ja alareunassa on sellainen "seuraa aihetta" -linkki.. Ellei muuten muista tarkistaa oleellisia tietoja foorumilta tunti-pari ennen lähtöä.

Olipas kivat kurvailut
smile_org.gif
kiitoksia vain kaikille. Paljonkohan tosta kerty kilometrejä?

Hattara:(tiedoksi) jäätiin siihen Hyrylän Shellille, kun edellisellä pysähdyspaikalla sanottiin että lopetellaan siihen, tai ainakaan viesti ei kulkenyt kaikille, että olis jatkettu muualle. Ja liikenne ympyrä oli merkaamatta, kun siihen saavuin, ei näkynyt ketään missään. Ainakaan Helsingin suuntaan, joten Shell oli mielestäni aikasta varteen otettava vaihtoehto.
Mä en ainakaan kuullu mistään mikä oli loppumesta. Mäkin funtsin että hyrylään ja ihmettelin kun possujono kääntyki rinkulasta stadiin. Mun takana tuli vielä pari kundii, joita sitten erkani himaansa hanska pystyssä. Ja mä jäin merkkaamaan Miken kans (vaikka muut pyöritteli päätään) vikan risteyksen johon tuli se yks ainoo kundi.
buttrock.gif

Viimein perillä...n. 650km yhteensä ja tasan 10 tuntia...iso kiitos bensat lainanneelle, riittivät nippanappa kottiin asti! Palaan asiaan aamusella tilisiirron merkeissä.

Kyllä nyt sen verran pitää auttaa.
smile_org.gif
Mikähän siinä sun kortissa vikana?  
nixweiss.gif
Juu ei siinä sitten mittään vikkaavikkaa tänään ollut, pankki vaan tuumas että joku tiedonsiirto-ongelma...
Olikohan tuossa aloitusviestissä ollut alleviivattu "nopeusrajoitusten mukaisesti" tarkoittanut kuitenkin "kierrosrajoittimien mukaisesti..."
Helevatun mukava oli kurvailla...kiitos.

Mukavaa oli! Kaikille tiedoksi, että muistikortti sekos ja en saanut yhtään kuvattua pätkää siitä enää ulos.. arvatkaas söikö miestä illalla
biggrin.gif
prkl..

Kiitokset Masalle veturin hommista
smile_org.gif

Back