XIV PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yhden illan PK-Rossi kiittää impro-Masaa ja peräpukama-sikiä. Johan oli taas.
bowdown.gif
Taas se nähtiin, vaikka vieraissa on kiva käydä, niin ei välttämättä tartte lähteä merta edemmäs kalaan, eikä Sipoota kauemmas peekoilemaan. Muikeita mutkia!
thumbs-up.gif

Eikä tarttenu vaihtaa lukkoja kun vain melkein koko pääjoukko häipyi (risteyksiä merkkaamatta)mutskulle
inlove.gif

Yhden illan PK-Rossi kiittää impro-Masaa ja peräpukama-sikiä. Johan oli taas.
bowdown.gif
Taas se nähtiin, vaikka vieraissa on kiva käydä, niin ei välttämättä tartte lähteä merta edemmäs kalaan, eikä Sipoota kauemmas peekoilemaan. Muikeita mutkia!  
thumbs-up.gif

Eikä tarttenu vaihtaa lukkoja kun vain melkein koko pääjoukko häipyi (risteyksiä merkkaamatta)mutskulle
inlove.gif
ja mähän en ole vanha
033102ass_1_prv.gif
wink.gif

Noniin. Vihdoin netin äärellä. Täällä mualla se on niin mukavaa, pystyy näitäkin vältteleen kun ei linkki toimi niin ei toimi. Kiitti Masalle mahtavista pätkistä taas kerran. Ja kaikille muillekin, kivaa et oli Mikkeliä, Jämsää ja Turkuakin mukana. Mökiltä-Mökille 565km. Mä tiesin kyllä ton Mutterin, ja Hyrylän porukkaa koitin tästä informoida, mutta olivatten halukkaita lopettaan siihen. Minullekin tuo oli hieman parempi. Siitä oli Karkkilaan kivampi/lyhempi matka.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Iso kiitos myös Masalle aivan mahtavasta mutkapätkästä
buttrock.gif
ja Sikille perän pidosta. Letka ei juurikaan venynyt/katkeillut, ja hyvissä ajoin saman päivän puolella kotona, kotoa kotiin 400km.

Kylläpä oli makeet mutkat Masa kasannut
buttrock.gif

..ja millä aikataululla. Ei ne pari suljettua tietäkään häirinneet ukkoa yhtään, kerrassaan loistavaa improvisointia
bowdown.gif
Onko riittaliisa kuulolla.

Katsopa raadin arvostelut ylläolevasta  
033102bebe_1_prv.gif
Maksettu mainos  
tounge.gif
Mä oisin helvetillisen köyhä jätkä, jos mä saisin veturikaverin ja muut yhdessä suussa lahjottuna sanomaan moista.

Kyl se ny vaan on sillain riittaaliisa, että jäit taas pahasti kesän parhaasta reissusta.

PS. joko paperin palat on kuivunut tarpeeksi?

Pankkihommissa kiertää huhu, et joku kookas motoristi nosti
viikolla ison lainan johonkin omituiseen tarkotukseen...
omg.gif

buttrock.gif

..ja millä aikataululla. Ei ne pari suljettua tietäkään häirinneet ukkoa yhtään, kerrassaan loistavaa improvisointia
bowdown.gif

033102bebe_1_prv.gif
Maksettu mainos  
tounge.gif
Mä oisin helvetillisen köyhä jätkä, jos mä saisin veturikaverin ja muut yhdessä suussa lahjottuna sanomaan moista.

Kyl se ny vaan on sillain riittaaliisa, että jäit taas pahasti kesän parhaasta reissusta.

omg.gif

Kiinni jäit Masa  
biggrin.gif

Paperinpalat teipattu ja kehystetty  
cool.gif

buttrock.gif

bowdown.gif

033102bebe_1_prv.gif
Maksettu mainos  
tounge.gif

omg.gif

Kiinni jäit Masa  
biggrin.gif

Paperinpalat teipattu ja kehystetty  
cool.gif
Masa. Sun pitäis mainita, et kesän TOISTAISEKSI parhaat pätkät. Monta torstaita viäl eessä, ja ei koskaan tiä mitä tuleman pitää.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Mut oikeesti oli makeeta eilen. Vauhtikin jopa peräryhmässä sit loppuu kohden ihan kohdillaan. Bueno ym. ym.  
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Back