Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, pelkällä rautasahan terällä oikeestaan, jos ihan tarkkoja ollaan.Rautasahallako poikkasit?Itelläni ainakin katosi juuri kypärään kohdistuvat ikävät pyörteet ja ylimääräset suhinat.Mikä asia muuttuu niin paljon että kannattaa sahailla?
Itse olen 185cm.
Nyt jää kypärä "vapaaseen tuuleen" ja ajo huomattavasti miellyttävämpää. Pysyy pää paikallaan ja kuuluu vain tasaista suhinaa![]()
Touring -pleksi oli siis vielä huonompi kuin toi orkkis, ainakin omalla kohdallani. Tuohon nykyiseen tynkäpleksiin olen tyytyväinen.
Tuliko katkaisujäljestä hyvinkin "rivo"![]()
Onko kellään vinkkiä muovipajasta Uudellamaalla joka vois hoitaa homman siististi?
Tsur...
Oletko vetäny aamupalaksi jotain sieniä, vai...?...Jep jooo...! Laita vakio "Plexi" JA AJA....niin tiedät mitä tarvitset? Autojakin myydään kohtuuhintaan jos wiima on ongelma???
Kiitos vinkeistä!Joo, pelkällä rautasahan terällä oikeestaan, jos ihan tarkkoja ollaan.Rautasahallako poikkasit?Itelläni ainakin katosi juuri kypärään kohdistuvat ikävät pyörteet ja ylimääräset suhinat.Mikä asia muuttuu niin paljon että kannattaa sahailla?
Itse olen 185cm.
Nyt jää kypärä "vapaaseen tuuleen" ja ajo huomattavasti miellyttävämpää. Pysyy pää paikallaan ja kuuluu vain tasaista suhinaa![]()
Touring -pleksi oli siis vielä huonompi kuin toi orkkis, ainakin omalla kohdallani. Tuohon nykyiseen tynkäpleksiin olen tyytyväinen.
Tuliko katkaisujäljestä hyvinkin "rivo"![]()
Onko kellään vinkkiä muovipajasta Uudellamaalla joka vois hoitaa homman siististi?
Tsur...
Toi MRA:n pleksi oli sen veran pehmosta materiaalia, että meni ihan noin. Orggis pleksi onkin paljon kovempaa ainetta.
Useamman siivun jouduin sahaan ennen kun oli sopiva. Muutaman sahasin tolla pelkällä terällä, mutta viimesiä siivuja sitten sahailin kyllä jo velipojan dremellillä tai jollakin vastaavalla härvelillä. Menee kyllä hiukan helpommin ja vaivattomammin kun käsin.
Jälki ei ollu huono tolla terälläkään. Pientä hiontaa perään ja "reunasuojuskumilista" päälle, niin hyvä tulee.
On sen verran helppo homma kuitenkin, ettei kannata maksaa pajoille tms. sen tekemisestä. Saha ( tai dremel tms.) vaan käteen ja kokeileen. Helppoo kun heinänteko.