• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XJ 900 S Diversion

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Buster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikä asia muuttuu niin paljon että kannattaa sahailla?
Itse olen 185cm.
Itelläni ainakin katosi juuri kypärään kohdistuvat ikävät pyörteet ja ylimääräset suhinat.

Nyt jää kypärä "vapaaseen tuuleen" ja ajo huomattavasti miellyttävämpää. Pysyy pää paikallaan ja kuuluu vain tasaista suhinaa
smile_org.gif

Touring -pleksi oli siis vielä huonompi kuin toi orkkis, ainakin omalla kohdallani. Tuohon nykyiseen tynkäpleksiin olen tyytyväinen.
Rautasahallako poikkasit?
Tuliko katkaisujäljestä hyvinkin "rivo"
smile_org.gif

Onko kellään vinkkiä muovipajasta Uudellamaalla joka vois hoitaa homman siististi?

Tsur...
Joo, pelkällä rautasahan terällä oikeestaan, jos ihan tarkkoja ollaan.

Toi MRA:n pleksi oli sen veran pehmosta materiaalia, että meni ihan noin. Orggis pleksi onkin paljon kovempaa ainetta.

Useamman siivun jouduin sahaan ennen kun oli sopiva. Muutaman sahasin tolla pelkällä terällä, mutta viimesiä siivuja sitten sahailin kyllä jo velipojan dremellillä tai jollakin vastaavalla härvelillä. Menee kyllä hiukan helpommin ja vaivattomammin kun käsin.

Jälki ei ollu huono tolla terälläkään. Pientä hiontaa perään ja "reunasuojuskumilista" päälle, niin hyvä tulee.

On sen verran helppo homma kuitenkin, ettei kannata maksaa pajoille tms. sen tekemisestä. Saha ( tai dremel tms.) vaan käteen ja kokeileen. Helppoo kun heinänteko.

...Jep jooo...! Laita vakio "Plexi" JA AJA....niin tiedät mitä tarvitset? Autojakin myydään kohtuuhintaan jos wiima on ongelma???

Mikä asia muuttuu niin paljon että kannattaa sahailla?
Itse olen 185cm.
Itelläni ainakin katosi juuri kypärään kohdistuvat ikävät pyörteet ja ylimääräset suhinat.

Nyt jää kypärä "vapaaseen tuuleen" ja ajo huomattavasti miellyttävämpää. Pysyy pää paikallaan ja kuuluu vain tasaista suhinaa
smile_org.gif

Touring -pleksi oli siis vielä huonompi kuin toi orkkis, ainakin omalla kohdallani. Tuohon nykyiseen tynkäpleksiin olen tyytyväinen.
Rautasahallako poikkasit?
Tuliko katkaisujäljestä hyvinkin "rivo"
smile_org.gif

Onko kellään vinkkiä muovipajasta Uudellamaalla joka vois hoitaa homman siististi?

Tsur...
Joo, pelkällä rautasahan terällä oikeestaan, jos ihan tarkkoja ollaan.

Toi MRA:n pleksi oli sen veran pehmosta materiaalia, että meni ihan noin. Orggis pleksi onkin paljon kovempaa ainetta.

Useamman siivun jouduin sahaan ennen kun oli sopiva. Muutaman sahasin tolla pelkällä terällä, mutta viimesiä siivuja sitten sahailin kyllä jo velipojan dremellillä tai jollakin vastaavalla härvelillä. Menee kyllä hiukan helpommin ja vaivattomammin kun käsin.

Jälki ei ollu huono tolla terälläkään. Pientä hiontaa perään ja "reunasuojuskumilista" päälle, niin hyvä tulee.

On sen verran helppo homma kuitenkin, ettei kannata maksaa pajoille tms. sen tekemisestä. Saha ( tai dremel tms.) vaan käteen ja kokeileen. Helppoo kun heinänteko.
Kiitos vinkeistä!
Eikun Dremelin hankintaa.
062802moto_prv.gif

Plexi madallettu - nyt kyllä tietää missä istuu, hyvä että stongassa pysyy
062802jumpie_prv.gif
Äänet kyllä vaikeni!

Eiku kovaa ajoa
062802moto_prv.gif

Back