Tuossa on aika lailla peruscase siitä, miten idistasolla helppo ja nopea homma tarkoittaakin
käytännön tasolla montaa mutkaa matkassa + usein vielä väistämättä säätöhommat kaupan päälle.
Tapoja swappien hoitumiselle on useita, mutta useinkin voi olla se tilanne (laitteesta riippuen),
että olemassa olevien vermeiden (kollektori, anturi, läppäsysteemi) modaaminen leikkaa ja liimaa
taktiikalla ja "perään" käärmeenkieli..... jolloin meillä on siinä kohtaa käsissä oikeastaan
vain "sliparimodi".
Työn kokonaismäärää määrää ei ole helppoa vähentää merkittävästi, mutta "taktiikka" määrittää
pitkälti sen, mitä kaikkea tapahtuu ennen vaimentimia.
Se saattaa olla hyvinkin merkityksellistä..... eri asioiden arvottamisesta riippuen.
Kun liikutaan ihan perusvermeillä ja katuympäristössä, turhan helposti lähdetään "kisalinjalle".....
eli hirveä määrä "romua lepikkoon" ihan alkajaisiksi ja sen enempää ajattelematta.....
kuin torvi auki vetoa ja ylimpää neljännestä käyristä.
Normiajossa on kädessä hieman erilaisia painoituksia luokkaa min. 80% ajosuoritteesta

.....
Eikä kaikesta "romusta" ole tässä todellakaan kategorisesti pelkkää haittaa

.