mitä olen perinteisiä jenkki- hd-foorumeita lukenut niin tuon laitteen ulkonäkö on aivan liian japsi että myisi hyvin amerikoissa.
suomilehtien arvostelut puolestaan pitävät periaatteessa ihan käypäsenä tommosena naku/retro-sporttina mutta eivät minään kohahduttavana tahi mullistavana
moto-1 / roland brown moitti ennenkaikkea suurta painoa. pinempiä moitteen aiheita oli pieni bensatannki 13 l, pieni huippunopeus 200 ja jalkatapit ottaa liian aikasin maahan
bike suomi taas moitti muistaakseni takajousitusta ja turhan epäjaloa ruuvien valmistusmateriaalia
motorradin uusimassa numerossa tuo oli vertailussa vastassa oli MG V7, thruxton , ducatin gt, honta cb1300 ja yamama mikähän se niiten malli xjr tai jotain. hd jäi selkeesti hännille, mun saksan taidoilla artikkelin tavaaminen vielä kesken mut mielikuva et sakujen mielstä substanssi ei vaan riittäny.
EDIT: niinjoo periaatteessahan tuon pitäisi olla itteekin kiinnostava kun haikailen bt:stä siirtoa sporaan tahi buluun ja toi olis siinä välissä. mut jotenkin vaan tuo ei huuda mun nimee.